kimhas Skrevet November 11, 2019 Share Skrevet November 11, 2019 https://www.finn.no/162459570 Fin bil til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhas Skrevet November 12, 2019 Forfatter Share Skrevet November 12, 2019 Pris kan diskuteres ved hyggelig handel via forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhas Skrevet November 19, 2019 Forfatter Share Skrevet November 19, 2019 Ferdig prutet forum pris; 275000 😀 Fin og rett utstyrt E70 det her . Drøm og kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 19, 2019 Share Skrevet November 19, 2019 Trist å se det skal være så vanskelig å selge fine biler til fornuftige priser. Litt høy km for min del, men flott bil. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhas Skrevet November 20, 2019 Forfatter Share Skrevet November 20, 2019 Ja enig. Er litt overrasket, hadde trodd denne skulle være grei å selge til den prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 20, 2019 Share Skrevet November 20, 2019 Jeg har fulgt med finn.no og X5 E70 i mange måneder, og de bilene som går er de som har ALT utstyr og noenlunde lav pris. Ellers er det en og annen som forsvinner, men det er lenge mellom hvert salg. Og prisene er mye lavere enn det du vil ha. Du mangler HUD, 4 sone klima, sete varme bak og varmeratt. Svært mange X5 har dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhas Skrevet November 21, 2019 Forfatter Share Skrevet November 21, 2019 Ok takk for innspill. Nei den har ikke alt man kan drømme om. Men for meg teller f.eks Webasto mer en mye annet kjekt/morsomt å ha utstyr . Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet November 21, 2019 Share Skrevet November 21, 2019 heilrått med 2 farga interiør å skinntrekt dash ! må være heller skjelden på disse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet November 21, 2019 Share Skrevet November 21, 2019 (endret) Personlig ville jeg forsøkt med en justering av teksten. Trekk frem det særeste utstyret først - det som skiller denne fra andre. Vedlikeholdet i en forenklet versjon som nummer to. Med fokus på de utbedringer som er knyttet til høy km stand og som allerede er utført. For å senke skepsis til høy km. Øvrig utvalgt utstyr til sist. Synes kanskje ikke bildene yter bilens linjer rettferdighet. Etter min mening. Førstebildet er ikke en heldig vinkel synes jeg. Edit: Ingen av bildene er spesielt bra. Den kunne med fordel også fått et lag voks for å få frem glansen. 41 bilder er også alt fpr mye spør du meg. Annonsen skal lokke kjøper, ikke forvirre. 10 bilder er som regel mer enn nok. E70 er et vanskelig marked. Mange biler å velge mellom. Endret November 21, 2019 av humpfy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhas Skrevet November 21, 2019 Forfatter Share Skrevet November 21, 2019 3 timer siden, Ingvaldsen skrev: heilrått med 2 farga interiør å skinntrekt dash ! må være heller skjelden på disse ? Dashbordet er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhas Skrevet November 21, 2019 Forfatter Share Skrevet November 21, 2019 2 timer siden, humpfy skrev: Personlig ville jeg forsøkt med en justering av teksten. Trekk frem det særeste utstyret først - det som skiller denne fra andre. Vedlikeholdet i en forenklet versjon som nummer to. Med fokus på de utbedringer som er knyttet til høy km stand og som allerede er utført. For å senke skepsis til høy km. Øvrig utvalgt utstyr til sist. Synes kanskje ikke bildene yter bilens linjer rettferdighet. Etter min mening. Førstebildet er ikke en heldig vinkel synes jeg. Edit: Ingen av bildene er spesielt bra. Den kunne med fordel også fått et lag voks for å få frem glansen. 41 bilder er også alt fpr mye spør du meg. Annonsen skal lokke kjøper, ikke forvirre. 10 bilder er som regel mer enn nok. E70 er et vanskelig marked. Mange biler å velge mellom. Takk for innspill. Har prøvd å ta ærlige bilder som ikke er mer fancy en nødvendig. Men jeg er ikke fotograf 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teerex Skrevet Oktober 31 Share Skrevet Oktober 31 (endret) På 20.11.2019 den 14.44, Otis skrev: Jeg har fulgt med finn.no og X5 E70 i mange måneder, og de bilene som går er de som har ALT utstyr og noenlunde lav pris. Ellers er det en og annen som forsvinner, men det er lenge mellom hvert salg. Og prisene er mye lavere enn det du vil ha. Du mangler HUD, 4 sone klima, sete varme bak og varmeratt. Svært mange X5 har dette. Ikke mange der ute som har absolutt ALT utstyr 😉 Men for min del var ikke det viktig i det hele tatt, heller tvertimot. På listen over ting jeg IKKE ønsket var bl.a. panoramatak, softclose, comfort access, aktivt/adaptivt understell, sportsfjæring, luftfjæring, M-sport ditt og datt, staggered hjuloppsett, 4-sone klima osv. Iallefall sett sånn i ettertid. Jo mere utstyr jo flere problemer og jo dyrere vedlikehold/reparasjoner, vanligvis. Ikke ønsket jeg svart bil med svart interiør heller. Færrest mulig eiere og lav km. var pri 1 for meg, og det fant jeg på første forsøk. 1 eier (egentlig 2 men i samme familie) og 86k km. Som en bonus hadde den ikke hengerfeste, så aldri dratt henger ☺️ Og så har jeg naturligvis rattvarme 😄 Endret Oktober 31 av teerex Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå