Gå til innhold

Flott E70 facelift m-pakke mm


kimhas
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har fulgt med finn.no og X5 E70 i mange måneder, og de bilene som går er de som har ALT utstyr og noenlunde lav pris. Ellers er det en og annen som forsvinner, men det er lenge mellom hvert salg. Og prisene er mye lavere enn det du vil ha.

Du mangler HUD, 4 sone klima, sete varme bak og varmeratt. Svært mange X5 har dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville jeg forsøkt med en justering av teksten. Trekk frem det særeste utstyret først - det som skiller denne fra andre. 

Vedlikeholdet i en forenklet versjon som nummer to. Med fokus på de utbedringer som er knyttet til høy km stand og som allerede er utført. For å senke skepsis til høy km. 

Øvrig utvalgt utstyr til sist.

Synes kanskje ikke bildene yter bilens linjer rettferdighet. Etter min mening. Førstebildet er ikke en heldig vinkel synes jeg.

 

Edit: Ingen av bildene er spesielt bra. Den kunne med fordel også fått et lag voks for å få frem glansen. 41 bilder er også alt fpr mye spør du meg. Annonsen skal lokke kjøper, ikke forvirre. 10 bilder er som regel mer enn nok.

 

E70 er et vanskelig marked. Mange biler å velge mellom.

Endret av humpfy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, humpfy skrev:

Personlig ville jeg forsøkt med en justering av teksten. Trekk frem det særeste utstyret først - det som skiller denne fra andre. 

Vedlikeholdet i en forenklet versjon som nummer to. Med fokus på de utbedringer som er knyttet til høy km stand og som allerede er utført. For å senke skepsis til høy km. 

Øvrig utvalgt utstyr til sist.

Synes kanskje ikke bildene yter bilens linjer rettferdighet. Etter min mening. Førstebildet er ikke en heldig vinkel synes jeg.

 

Edit: Ingen av bildene er spesielt bra. Den kunne med fordel også fått et lag voks for å få frem glansen. 41 bilder er også alt fpr mye spør du meg. Annonsen skal lokke kjøper, ikke forvirre. 10 bilder er som regel mer enn nok.

 

E70 er et vanskelig marked. Mange biler å velge mellom.

Takk for innspill. Har prøvd å ta ærlige bilder som ikke er mer fancy en nødvendig. Men jeg er ikke fotograf 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...