Ingvaldsen Skrevet Januar 11, 2020 Share Skrevet Januar 11, 2020 er det like mange ledninger ned til ac pompe på den nye som den gamle ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet Januar 11, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2020 (endret) 4 timer siden, Ingvaldsen skrev: er det like mange ledninger ned til ac pompe på den nye som den gamle ? Har ikke sjekket enda Endret Januar 12, 2020 av Flataas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet Januar 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2020 Snart ute . De 4 koblingene til servo/girkasse kjøleren var jo nesten helt umulig å få av, enda ikke fått av den siste som dere ser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet Januar 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2020 Går unna her TRF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet Januar 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2020 23 timer siden, Ingvaldsen skrev: er det like mange ledninger ned til ac pompe på den nye som den gamle ? @Ingvaldsen slangekoblinger ser lik ut men kontaktene er ikke like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Januar 12, 2020 Share Skrevet Januar 12, 2020 1 minutt siden, Flataas skrev: @Ingvaldsen slangekoblinger ser lik ut men kontaktene er ikke like tøft, er det fleire ledninger på den nye eller er det kun 1 som på den gammle ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet Januar 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2020 2 timer siden, Ingvaldsen skrev: tøft, er det fleire ledninger på den nye eller er det kun 1 som på den gammle ? Når jeg sjekket fort over er det fortsatt kun 1 kontakt, du skal få vite mer i morgen når jeg fortsetter på den biten. Begynte med servopumpen i kveld å sånn som det ser ut nå så blir det pumpe fra 530d motoren men reimhjul fra 35d motoren, pumpen som sto på 35d motoren har dog ikke påfylling for atf olje noe den gamle har så den vil jeg prøve å beholde. Litt usikker ang reimhjul og om disse er helt rett slik som det står nå, ser rett ut når jeg drar rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet Januar 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2020 @Ingvaldsen er 1 kontakt på ac ja. Legger ved noen bilder av dagens utfordringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Januar 13, 2020 Share Skrevet Januar 13, 2020 (endret) skal du bruke den gamle ackompressorn ? glem det, forveksla motorbrakett å acbrakett x) Endret Januar 13, 2020 av Ingvaldsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet Januar 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2020 2 timer siden, Ingvaldsen skrev: skal du bruke den gamle ackompressorn ? glem det, forveksla motorbrakett å acbrakett x) Skal bruke den nye da tilkoblingen på slangene er lik, må kobles inn på det nye ledningsnettet uansett om jeg bruker ny eller gammel ac kompressor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet Januar 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2020 Ble fort seint å her ble det stopp for i dag. Beklager for dårlige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Januar 26, 2020 Share Skrevet Januar 26, 2020 artig prosjekt følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet Januar 28, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2020 Lite med oppdateringer her i det siste så slenger inn en liten sneak peak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet Mars 31, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2020 (endret) Ser at jeg må bli flinkere å oppdatere tråden min Update per dags dato Har testet motoren i bilen, passer bra atm men blir perfekt når rett girkasse er paret med motoren. Skiftet alle hjullagre samt nav(72.5mm) Skiftet bremsebånd og alt tilbehør Kjøpt ny kompressor til belgene Kjøpt M5 calipere Kjøpt inn 16m med vakumslanger Fikk satt på sommerhjulene mens bilen var i luften og jeg merket fort at 285 ikke går bak 😅 Skal få bestilt Alpina intercooler, girkasse og M5 bremseskiver ila kort tid Må og skifte alt av foringer, stag, pakninger, dempere, belger osv videre Endret Juli 7, 2020 av Flataas TRF, viggo E34, Bimmerlorris og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet April 27, 2020 Forfatter Share Skrevet April 27, 2020 Har skjedd lite med bilen den siste tiden da jeg har vært opptatt med jobb og har fått meg nytt verksted. Begynner å bli klar til å få ferdig bilen, men stopper opp både her og der grunnet coronakrisen, venter et lass med deler som ikke blir sendt enda 😕 Beklager dårlig kvalitet på bildet, solen var opptatt med å ødelegge 😬 Tollefsen, Evenlode og TRF reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå