scoot Skrevet April 17, 2021 Share Skrevet April 17, 2021 1 time siden, FredrikE24 skrev: Tatt opp igjen podcast. Veldig bra greier dette her! Har dere gjort noe med lyden? Høres sånn ut. Har dog byttet div. Komponenter i stereoanlegget siden sist! Dette har jeg også lagt merke til, blitt en god del bedre lyd med tiden. Fortsatt fast lytter, bare fortsett med dumme bilkjøp @Mariuse34 - det gir godt innhold 😂 Mariuse34 og laffe reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet April 17, 2021 Share Skrevet April 17, 2021 10 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Ett tips til en enn norsk podcast jeg digger er Langkjøring med Geir Schou. Her er det en del mer bilrelatert griseprat enn hos de mer dannede guttene i mil etter mil, men absolutt en podcast jeg både ler og koser meg med 😀 Skal testes selv om jeg egentlig har tenkt at det kan bli litt mye med Geir Schou i en hel podcast😅 Mariuse34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 17, 2021 Share Skrevet April 17, 2021 41 minutter siden, scoot skrev: Dette har jeg også lagt merke til, blitt en god del bedre lyd med tiden. Fortsatt fast lytter, bare fortsett med dumme bilkjøp @Mariuse34 - det gir godt innhold 😂 Flott da er det ikke bare meg! Mariuse34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet April 18, 2021 Forfatter Share Skrevet April 18, 2021 Takker for hyggelig tilbakemelding! Begynner dog å bli fullt i nabolaget av biler "ingen" vet hvem eier, så får ta et brannsalg før jeg skaffer meg noe mer nå. PS: Jeg trodde også håkon var 50 første gang, og jeg møtte han for 12 år siden. Han gikk under kallenavnet skipsrederen da han jobbet på Stenshagen i sin tid. Kanskje noe jeg burde ta opp i podden papertiger, scoot, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 10, 2022 Share Skrevet Februar 10, 2022 Hører på fortløpende, veldig bra Marius og Håkon! Hører ikke på podcast utenom denne podcasten. ar nevnt dette tidligere, og det ble bedre, men nå har det vært ille igjen veldig lenge. Hadde satt veldig pris på om dere kunne filtrert bort den hvite støyen som ligger over opptaket Blir alltid borte litt inn i vignetten, men så er det tilbake igjen rett før dere begynner å prate Mange hører sikkert på dette i bilen og greier og hører det kanskje ikke, men hjemme hos meg på både hjemmekontoranlegget og stueanlegget så ligger det en jevn sus på toppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 10, 2022 Share Skrevet Februar 10, 2022 Episodene hvor dere har gjester i studio har raskt blitt en favoritt, veldig artig at dere tar inn kjente folk og får dem til å prate bil. Ellers så kan jeg anbefale Lordens Garasje om det blir litt mye nybil/elbil prat i Mil etter mil. Her går man litt mer inn på spesifikke biler og diskuterer rundt dette. Eneste bakdelen er at han Lorden har jo ikke akkurat en behagelig radiostemme…eller dialekt for den saks skyld, blir litt sånn Doug Demuro opplegg…bra men det holder med ett par episoder av gangen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå