Gå til innhold

BMW X3 2.5i Lite prosjekt starter pent igjen


Mariuse34
 Share

Anbefalte innlegg

Hastverk er noe dritt. Skyndte meg å bytte kamsensor idag. Glemte banjobolten foran. Startet bil. Nå olje overalt på garasjegulvet. Betong. Perfekt. Får tørke opp og legge garasjefliser i garasjen, for den olje får jeg aldri vekk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mariuse34 skrev:

Eller kanskje man skulle lagt persisk teppe. 

Jævla styr. Men bilen virker å starte lettere. Får lure den ut av Exxon valdez-garasjen i morgen og kjenne etter da 

 

Synd med gulvet, men hadde vel skjedd en eller annen gang uansett. Jeg bytta olje på motorsykkelen på verandaplatten for et par uker siden i god tro om at det skulle jeg klare uten å søle. Du kan jo tenke deg til hvordan det gikk:)

Håper bilen ble bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starter mye bedre, men må vel kjøre den litt før dette er tipp topp. Avventer litt å bytte veivsensor, men har byttet begge camsensorer. 

Ellers plenty med oljesøl på motoren, så bilen ryker greit fra panseret på rødt lys, og jeg har en deilig brent-olje-hodepine. Så blir vel å kjøre den litt for å få brent av dette, om ikke noen har andre tips. Bremserens? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Mariuse34 skrev:

Du mener det? Høres skummelt ut! Aldri tatt en motorvask før. Alltid vært skeptisk til å ødelegge ting! 

 

Ikke noe galt som kan skje så lenge du ikke spyler direkte inni dynamoen. Mange verksteder som bruker den metoden for å få vekk olje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Mariuse34 changed the title to BMW X3 2.5i Lite prosjekt starter pent igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...