Gå til innhold

forslag til sommerfelger til m550d!!


mortenespelid
 Share

Anbefalte innlegg

Hei :)

Ikke slakt meg om jeg poster dette feil plass..

Har en m550d xdrive 2016.

Er veldig interessert i og høre hvilke felger folk kjører med !

kjører dere på 21" eller 20" ?

dette er jo en xdrive så usikker på om det går med 11 bak ? rullemotstand ?

 

På forhånd takk for hjelp

Mvh :)

 

2019-09-22-18-59-45.jpg

Endret av mortenespelid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening er at originalhjulene sitter som et skudd. Begynner å bli skjeldent med m550d med originalhjulene. En kamerat har 21" på sin m550d, denne har edc og jeg merket ikke noe til dårlig komfort da jeg kjørte denne. Men... felgene sprekker jo lettere erfarte han...

Endret av Evopower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Evopower skrev:

Min mening er at originalhjulene sitter som et skudd. Begynner å bli skjeldent med m550d med originalhjulene. En kamerat har 21" på sin m550d, denne har edc og jeg merket ikke noe til dårlig komfort da jeg kjørte denne. Men... felgene sprekker jo lettere erfarte han...

hvilke felger er det han har da ?! type originale 21"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

nå er nå gsfelger noe av det dårligste du kan få kjøpt av felg da.

 

15 minutter siden, mortenespelid skrev:

Gs sine felger er både myke og tidligere var det dårlig klarlakk på de... kjørt med gs felger på alle bilene mine! men det positive er at de er veldig hjelpsom på reklamasjon om det er noe..

 

Ja jeg ville aldri hatt det selv. Sånn går det når han skulle kjøpe så dyr bil at det måtte det billigste av både dekk og felg for å ha det på veien 😅 bmw originalfelger er fantastisk bra både i styrke og finish, så noe annet blir tull. Spesielt på en m550d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Evopower skrev:

bmw originalfelger er fantastisk bra både i styrke og finish

Akkurat det kan diskuteres. :P

 

Til trådstarter, du har jo egentlig allerede en av de penere original felgene man fikk på F1x.

Men jeg syns F1x ser veldig bra ut med Style 303 fra F01 7-serie :) Så der har du i hvertfall et alternativ om du vil holde deg til OEM.

328260678_F11_Style_303(1).thumb.jpg.a6acfde95b669b92f5364268c2e2479a.jpg788562743_F11_Style_303(3).thumb.jpg.4c1b750869570162fa032e48cc34053c.jpg

Endret av Daniel.
Redigerte bildene litt lysere.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutes ago, Ingvaldsen said:

en replicafelg jeg er veldig svak for er kopien av g3x m550d felg, de fås jo orginalt kun i 5x112.  disse sitter veldig bra på f1x :D

vet dessverre ikke hvor jeg kan finne de til salgs.

Jeg tror du tenker på Dea fra GMP Italia. Det er en replica av 668M felgene og leveres i flere farger. Jeg har dem i 20" på min G30 i Glossy Black. Matt Antrachite Diamond er nok fargen som ligner mest på 668M.

Link: https://www.gmpitalia.com/en/alloy-wheel-collection/dea

 

IMG_8675.jpg.7fbf5137f18e6c4a4dd3683a1a1e692d.jpg

15499-dea-matt-anthracite-diamond-front.jpg

Endret av BrokeBoi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Evopower skrev:

Bmw holdbarhet: har 13 år gamle style 243 som ser ur som nye enda. Kjenner det er godt lag med lakk på disse. God kvalitet :)

For eksempel til E9x, så er blant annet Style 225 og 313 kjent for å sprekke på baksiden. I England er det en del som klager på sprekking på Style 193 også.

Er litt varierende kvalitet ser det ut til, men det må man jo nesten forvente når det er ørten ulike produsenter. Alt fra BBS, Borbet, Ronal osv.

Mye som spiller inn da. Dekkdim/type, veistandard, kjøring osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...