Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, mspec skrev:

Ok, så i grunn ingen hensikt med VIN bortsett fra hvis du skal sjekke utstyrslista..

Det kan du si. VIN nr er litt som bilens personnr. 

Men har du nummeret før bilen kommer så kan du legge bilen klar i appen. Min byttet akkurat status i appen i går til "OK". Så kan forsikringsselskapet legge klar forsikring også om man vil med vin nr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Z800 skrev:

Hvordan eller hvor kan du sjekke utstyrsliste?

Du kan få vin nr av selger eller på vegvesen.no via skiltnummer. Så googler du "bmw vin decoder" og bruker mdecoder.com eller bimmer.work for å få opp alle utstyrskodene og data på motor, farger produksjonsdato med mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutes ago, Rikkolini said:

Da kom det melding fra vegvesenet, så da nærmer det seg plutselig veldig. Skal dog ned igjen til Oslo for noen småjusteringer før leveranse 🥳

Jeg sitter å ser på webcam fra drammen havn og venter på at de skal begynne å tømme kaia for biler, og håper på levering snart :D

Må nok belage meg på å vente en stund til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Zappod skrev:

Jeg sitter å ser på webcam fra drammen havn og venter på at de skal begynne å tømme kaia for biler, og håper på levering snart :D

Må nok belage meg på å vente en stund til...

Er nok litt random, en kollegas bil var parkert inne eller noe i Drammen, stått over ei uke. Sinnssyke mengder som står nedpå der, synes ikke det egentlig tømmes noe særlig mer enn hva som fylles på igjen med neste båt 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutes ago, Rikkolini said:

Er nok litt random, en kollegas bil var parkert inne eller noe i Drammen, stått over ei uke. Sinnssyke mengder som står nedpå der, synes ikke det egentlig tømmes noe særlig mer enn hva som fylles på igjen med neste båt 😜

Ja, det mangler ikke biler der akkurat.. Får finne frem noe tålmodighet og smøre det på 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.12.2022 den 14.45, StigJ skrev:

Herlig! Ser nesten ut som Hellrot til og med :wub:

Han var ute å måkte snø nå så jeg stoppet innom, det er Ferrari rød Rosso Corsa som er på bilen. Full merino i sort innvendig, lekker skute! 

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Zappod skrev:

Wohoooo.. Selger bekreftet at bilen står i Drammen :)
Venter bare på transport fra Drammen til Gardermoen(?), så hvis ikke Drammen havn krøller det til for mye er det sjans for bil før jul :D

 

Krysse det som kan krysses da, passe kaos i Drammen! Hørte båter hadde begynt å gå til andre havner pga. plassmangel 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutes ago, Rikkolini said:

Krysse det som kan krysses da, passe kaos i Drammen! Hørte båter hadde begynt å gå til andre havner pga. plassmangel 😬

Ja det er rimelig fullt der... Men jeg ser båten og at den har losset, så det skal jo kunne gå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Zappod skrev:

Ja det er rimelig fullt der... Men jeg ser båten og at den har losset, så det skal jo kunne gå :)

Min bil kom til Drammen 9. desember og står der fremdeles. Det er helt kaos så biler blir parkert inne av alle de nye som kommer. Bilfrakteselskapet skriver på sine web sider om dette og at det må beregnes lang leveringstid nå pga mange flere skipsanløp en planlagt.

Men jeg har betalt bilen og den blir registrert før nyttår. Fikk beskjed om at Bavaria har fått beskjed om at de kan registrere bilene som er fortollet inn og hvor kunden har betalt for bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...