Scuirus2 Skrevet Lørdag kl. 13:50 Skrevet Lørdag kl. 13:50 6 timer siden, Saltkjelen skrev: Du får gi en lyd når du er i Oslo området en dag, så kan jeg kode inn Comfort Plus for deg. Da har du fått deg en 5/7-serie i innpakningen til en 4-serie. Koder du biler med iDrive 8.5? Comfort Plus høres veldig interessert ut. Og så trenger jeg å få reversert 8TR dekodingen.
Saltkjelen Skrevet Lørdag kl. 14:01 Skrevet Lørdag kl. 14:01 10 minutter siden, Scuirus2 skrev: Koder du biler med iDrive 8.5? Comfort Plus høres veldig interessert ut. Og så trenger jeg å få reversert 8TR dekodingen. Secure coding på MGU22, så der er det (som jeg er kjent med) ingen løsning per nå.
Scuirus2 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Stemmer det at det bare følger med en Type 2 ladekabel og ikke nødlader med Schuko kontakt (vanlig stikkontakt)? Hvis jeg må kjøpe seperat nødlader, er denne grei? https://www.netonnet.no/art/hjem-fritid/bil-og-gps/elbillader/deltaco-e-charge-cable-mode-2-schuko-type-2-10-16a-5m/1012823.18338/
Ampera Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 3 timer siden, Scuirus2 skrev: Stemmer det at det bare følger med en Type 2 ladekabel og ikke nødlader med Schuko kontakt (vanlig stikkontakt)? Hvis jeg må kjøpe seperat nødlader, er denne grei? https://www.netonnet.no/art/hjem-fritid/bil-og-gps/elbillader/deltaco-e-charge-cable-mode-2-schuko-type-2-10-16a-5m/1012823.18338/ Jeg fikk med begge når jeg hentet min i4 M50. Vet at noen leverandører har tatt ekstra for Type 2 kabel.
Ampera Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 56 minutter siden, Scuirus2 skrev: Hvilken årsmodell er din i4? 2024
Bjerknez Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jeg hentet min 2025 modell midt i desember 2025 å jeg fikk kun med en CCS ladekabel. Ikke nødkabel.
Scuirus2 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Selgeren sa også at nødlader ikke lenger fulgte med, men han påsto også jeg ville få skinntrukket dashbord så jeg kan ikke stole på alt han sier er riktig😉 Endret 4 timer siden av Scuirus2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå