Scuirus2 Skrevet Mars 22 Skrevet Mars 22 6 timer siden, Saltkjelen skrev: Du får gi en lyd når du er i Oslo området en dag, så kan jeg kode inn Comfort Plus for deg. Da har du fått deg en 5/7-serie i innpakningen til en 4-serie. Koder du biler med iDrive 8.5? Comfort Plus høres veldig interessert ut. Og så trenger jeg å få reversert 8TR dekodingen.
Saltkjelen Skrevet Mars 22 Skrevet Mars 22 10 minutter siden, Scuirus2 skrev: Koder du biler med iDrive 8.5? Comfort Plus høres veldig interessert ut. Og så trenger jeg å få reversert 8TR dekodingen. Secure coding på MGU22, så der er det (som jeg er kjent med) ingen løsning per nå.
Scuirus2 Skrevet Tirsdag kl. 14:27 Skrevet Tirsdag kl. 14:27 Stemmer det at det bare følger med en Type 2 ladekabel og ikke nødlader med Schuko kontakt (vanlig stikkontakt)? Hvis jeg må kjøpe seperat nødlader, er denne grei? https://www.netonnet.no/art/hjem-fritid/bil-og-gps/elbillader/deltaco-e-charge-cable-mode-2-schuko-type-2-10-16a-5m/1012823.18338/
Ampera Skrevet Tirsdag kl. 17:47 Skrevet Tirsdag kl. 17:47 3 timer siden, Scuirus2 skrev: Stemmer det at det bare følger med en Type 2 ladekabel og ikke nødlader med Schuko kontakt (vanlig stikkontakt)? Hvis jeg må kjøpe seperat nødlader, er denne grei? https://www.netonnet.no/art/hjem-fritid/bil-og-gps/elbillader/deltaco-e-charge-cable-mode-2-schuko-type-2-10-16a-5m/1012823.18338/ Jeg fikk med begge når jeg hentet min i4 M50. Vet at noen leverandører har tatt ekstra for Type 2 kabel.
Ampera Skrevet Tirsdag kl. 18:45 Skrevet Tirsdag kl. 18:45 56 minutter siden, Scuirus2 skrev: Hvilken årsmodell er din i4? 2024
Bjerknez Skrevet Tirsdag kl. 19:30 Skrevet Tirsdag kl. 19:30 Jeg hentet min 2025 modell midt i desember 2025 å jeg fikk kun med en CCS ladekabel. Ikke nødkabel.
Scuirus2 Skrevet Tirsdag kl. 20:21 Skrevet Tirsdag kl. 20:21 (endret) Selgeren sa også at nødlader ikke lenger fulgte med, men han påsto også jeg ville få skinntrukket dashbord så jeg kan ikke stole på alt han sier er riktig😉 Endret Tirsdag kl. 20:21 av Scuirus2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå