Bamalama Skrevet September 7 Skrevet September 7 11 timer siden, tennbrikket skrev: God kveld! Snuser litt på å handle meg en i4. Ser at m60 kommer nå i disse «måneder». Den blir dog for dyr, tenkte å sikte meg inn på en 2023/2024 modell. Kunne tenkt meg å finne en med lav km stand og lengst mulig garanti gjenværende garanti. Jeg mener å ha lest at det ble veldig mye surr med utstyr og fjerning av enkelte funksjoner som følge av chip mangel, corona osv. hva anses som «must» av utstyr på en sånn bil? Mine krav etter å ha eid en e46 i snart 11 år er automat, cruise control og multifunksjonsratt. Jeg er ikke kravstor, men ønsker selvsagt mest nødvendig duppeditter. 30 årskrisen nærmer seg om 3 måneder og når man har kjørt e46 i 11 år, så kjenner jeg på det å unne meg noe «nytt». Kampanjen på M60 fully charged premium edition inneholder jo de minimumskravene du nevner, og den får man for 599k (minus eventuelt storkunderabatt) inkludert vinterhjul hos forhandler. Vet ikke hva prisene for en lite brukt M50 er på finn, men kjøper du fully charged eller bedre blir du nok fornøyd. Du kan leke seg litt i konfiguratoren på bmw.no, så der du fort hvilke komponenter du vil ha og ikke.
Jarod Skrevet September 7 Skrevet September 7 2 timer siden, Bamalama skrev: Kampanjen på M60 fully charged premium edition inneholder jo de minimumskravene du nevner, og den får man for 599k (minus eventuelt storkunderabatt) inkludert vinterhjul hos forhandler. Vet ikke hva prisene for en lite brukt M50 er på finn, men kjøper du fully charged eller bedre blir du nok fornøyd. Du kan leke seg litt i konfiguratoren på bmw.no, så der du fort hvilke komponenter du vil ha og ikke. Er d inkl vinterdekk til 599k? Trodde d kun var ved leasing. Har du link?
Bamalama Skrevet September 7 Skrevet September 7 (endret) 56 minutter siden, Jarod skrev: Er d inkl vinterdekk til 599k? Trodde d kun var ved leasing. Har du link? Ser nå at det ikke står eksplisitt at det gjelder ved kjøp hos henholdsvis bavaria og bilia. I juni forespurte jeg om en i4 der vinterhjul ikke var inkludert. I juli sendte forhandleren meg et oppdatert tilbud med vinterhjul inkludert. Endret September 7 av Bamalama
*MrB* Skrevet September 7 Skrevet September 7 Vinterhjul er i utgangspunktet ikke med. Men de kjører tidvis ekstrakampanje der de koster 9900,- Eneste gangen jeg har sett at de var inkludert uten pristillegg var når M50 lagerkampanjen til 569k var ute tidligere i år. Så kan man selvsagt forhandle individuelt og se hvor villig selger er. De er gjerne mer på tilbudssiden ved kvartalsslutt.
tennbrikket Skrevet September 7 Skrevet September 7 4 timer siden, Bamalama skrev: Kampanjen på M60 fully charged premium edition inneholder jo de minimumskravene du nevner, og den får man for 599k (minus eventuelt storkunderabatt) inkludert vinterhjul hos forhandler. Vet ikke hva prisene for en lite brukt M50 er på finn, men kjøper du fully charged eller bedre blir du nok fornøyd. Du kan leke seg litt i konfiguratoren på bmw.no, så der du fort hvilke komponenter du vil ha og ikke. Ser kampanjen varer tom 30.09, mener å huske at vi har storkunderabatt gjennom jobben, men mulig det kun er er på Volvo. Må sjekke opp til uken, men ser tusenlappene flyr fort visst man trykker litt her og der 😅.
*MrB* Skrevet September 7 Skrevet September 7 27 minutes ago, tennbrikket said: Ser kampanjen varer tom 30.09, mener å huske at vi har storkunderabatt gjennom jobben, men mulig det kun er er på Volvo. Må sjekke opp til uken, men ser tusenlappene flyr fort visst man trykker litt her og der 😅. Den kampanjen kommer til å bli avløst av en ny kampanje. Disse bilene er alltid på salg. Har vært kampanje i årevis nå. Fully charged premium er godt utstyrt. Alt du vil ha i tillegg er egentlig kun jåleri. tennbrikket reagerte på dette 1
tennbrikket Skrevet September 7 Skrevet September 7 6 minutter siden, *MrB* skrev: Den kampanjen kommer til å bli avløst av en ny kampanje. Disse bilene er alltid på salg. Har vært kampanje i årevis nå. Fully charged premium er godt utstyrt. Alt du vil ha i tillegg er egentlig kun jåleri. For så vidt sant det. Kampanjer og tilbud er det hele tiden. Titter litt på bruktmarkedet, men jeg føler man må ned i 2022/2023 modeller skal det være noe å spare. Holder nok med fully Charged for min del.
tennbrikket Skrevet September 23 Skrevet September 23 Har begynt å titte nærmere. Tenkte å reise å se på noen biler i de kommende ukene. Har snevret meg litt inn på supercharged med m sport pro, 2025 modell. Noe spesielt utstyr man burde ha ? Eller dekker supercharged det meste ?
Saltkjelen Skrevet September 23 Skrevet September 23 40 minutter siden, tennbrikket skrev: Har begynt å titte nærmere. Tenkte å reise å se på noen biler i de kommende ukene. Har snevret meg litt inn på supercharged med m sport pro, 2025 modell. Noe spesielt utstyr man burde ha ? Eller dekker supercharged det meste ? Det kommer litt an på hva du tenker at du ønsker, men i all hovedsak er jo "supercharged" en utstyrspakke som inkluderer det aller meste. Likevel vil det være enkeltelementer som M-sportsseter, carbonpakke, active protection og litt slike ting som kan legges på ekstra og som vil variere. Det er også verdt å nevne at en LCI (2025 modell) har mindre tilgjengelig utstyr (og finesser) enn 2022-2024 modeller, så om dette er avgjørende bør du se på pre-LCI.
tennbrikket Skrevet September 23 Skrevet September 23 38 minutter siden, Saltkjelen skrev: Det kommer litt an på hva du tenker at du ønsker, men i all hovedsak er jo "supercharged" en utstyrspakke som inkluderer det aller meste. Likevel vil det være enkeltelementer som M-sportsseter, carbonpakke, active protection og litt slike ting som kan legges på ekstra og som vil variere. Det er også verdt å nevne at en LCI (2025 modell) har mindre tilgjengelig utstyr (og finesser) enn 2022-2024 modeller, så om dette er avgjørende bør du se på pre-LCI. Har dessverre fått med meg dette, dog så tenker jeg å lande på en bil med lang gjenværende garanti. E46 med halogenlys så er vel det meste en oppgradering😝
tennbrikket Skrevet September 23 Skrevet September 23 https://www.finn.no/mobility/item/427785700 Tenkte kanskje å se på denne. Noen store mangler på utstyrslisten her ?
Saltkjelen Skrevet September 23 Skrevet September 23 1 minutt siden, tennbrikket skrev: https://www.finn.no/mobility/item/427785700 Tenkte kanskje å se på denne. Noen store mangler på utstyrslisten her ? Jeg synes i grunn denne ser veldig fin ut og har det meste på plass.
tennbrikket Skrevet September 23 Skrevet September 23 5 minutter siden, Saltkjelen skrev: Jeg synes i grunn denne ser veldig fin ut og har det meste på plass. Huff, banken sa til og med ja. 11 år med topazblau og fortsatt ikke lei fargen. Svak for bmw sine blåfarger.
Saltkjelen Skrevet September 23 Skrevet September 23 1 minutt siden, tennbrikket skrev: Huff, banken sa til og med ja. 11 år med topazblau og fortsatt ikke lei fargen. Svak for bmw sine blåfarger. Jeg synes i4 er helt prima (dette er trolig den siste elektriske BMWen på god, gammel BMW oppskrift), så jeg kan i alle fall varmt anbefale kjøp. Og de er jo på ingen måte umulig å pynte litt på med utstyr fra andre BMWer om det er ønskelig. uglefossen, Dusy, tennbrikket og 3 andre reagerte på dette 6
*MrB* Skrevet September 23 Skrevet September 23 BMW er dårlig på å gi info som gjør at man kan sammenligne direkte. Bla setter Bilia det opp slik: Det jeg har klart å finne ut er sånn helt overordnet at Supercharged har Driving Assistant Professional, HK sensatec dashbord, el forseter, setevarme bak og Soltak som standard ut over Fully Charged. Skal du ha Oppgraderte bremser og karbondetaljer må du kjøpe M pakke pro eller M technology i tillegg. (Husker ikke hva som er hva). M-seter, ekte skinn og 20 toms hjul lurer jeg på om man måtte krysses av ekstra uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå