Caesar Skrevet Mai 27, 2020 Share Skrevet Mai 27, 2020 Hei! Var på tur i helga og i forbindelse med kraftig gasspådrag, så stoppet motoren og vi måtte pent trille inn på veiskulderen. Bilen startet etter å ha dratt et par omdreininger på starteren. Vi har siden kjørt ca 35 mil og i dag forsøkte jeg flatt jern på dertil egnet sted og bilen stoppet igjen. Bilen startet umiddelbart og jeg kjørte så hjem uten problemer og da uten å gi jernet. Bilen er en 2008 e70 med 197’ på telleren. Fikk byttet 3 dyser for ca 3 mnd siden, kanskje resten står for tur og må byttes? mvh Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 27, 2020 Share Skrevet Mai 27, 2020 Diesel mangel? Har du lest av feilkoder? Caesar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 27, 2020 Share Skrevet Mai 27, 2020 +1 @Otis Les feilkoder. Ved for lavt railtrykk, videre feilsøking men trolig ei dyse eller pumpe/ventil. Ved elektrisk feil, ohm alle dysene. Caesar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caesar Skrevet Mai 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2020 (endret) Nesten full tank, skal få kjøpt meg en avleser, ingen feilmelding på skjermen i bilen. Takker for svarene 👍 Endret Mai 27, 2020 av Caesar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caesar Skrevet Juli 3, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2020 Oppfølging av tråden. Injektor nummer 5 måtte byttes, bilen går som ei kule igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 3, 2020 Share Skrevet Juli 3, 2020 Meget bra at du bekreftet våre mistanker. Caesar og sveigis reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet Juli 5, 2020 Share Skrevet Juli 5, 2020 Stopper motoren hvis en dyse feiler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 5, 2020 Share Skrevet Juli 5, 2020 Ikke direkte pga dysen, men pga for lavt railtrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caesar Skrevet Juli 5, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2020 (endret) Min dyse feilet pga regnvann som lakk ned i motor. Endret Juli 5, 2020 av Caesar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Juli 5, 2020 Share Skrevet Juli 5, 2020 1 time siden, Caesar skrev: Min dyse feilet pga regnvann som lakk ned i motor. Og det renvannet renner "alltid" ned på dyse 5 på E70 pga defekte vanndeksler Caesar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caesar Skrevet Juli 5, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2020 Byttet vanndeksler også👍🏻😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå