Krisfje Skrevet Juli 30, 2020 Share Skrevet Juli 30, 2020 (endret) Starter en tråd om min 2017 X1 20i. Har hatt en E87 og en F20 før denne, og må si jeg er utrolig fornøyd! Motoren trekker godt, bilen er veldig komfortabel og minner veldig om F20 å kjøre, noe som er positivt. Jeg har byttet til original sort Performancegrill, lakkert alle fire kaliperne, byttet til Supersprint race eksos, og venter på Supersprint catless downpipe i posten😊 Venter også på sorte carbon M4-speil. Har planer om å bytte hjul og sote rutene også, så her kommer det til å skje ting☺ Endret Februar 2, 2022 av Krisfje Marius2002, Saltkjelen, Hpi og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Juli 30, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2020 Skal få tatt noen bilder av interiøret også 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 30, 2020 Share Skrevet Juli 30, 2020 Gratulerer med en flott BMW Jeg tenker du blir veldig fornøyd! Krisfje reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 30, 2020 Share Skrevet Juli 30, 2020 Ja, gratulerer med fin BMW. F48 X1 har et ryddig og elegant designspråk, og slekter utvilsomt på storebrødrene G01 X3 og G05 X5. Krisfje, Marius2002 og Ron Jeremy reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 30, 2020 Share Skrevet Juli 30, 2020 Flott bil ja Krisfje reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 30, 2020 Share Skrevet Juli 30, 2020 Gratulerer med fin bil! Herlig å se en uten M sport, den F48 gjør seg med aluplater i fangerne lurer på om BMW selger mye av PHEV varianten 🤔 Krisfje reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Juli 30, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2020 44 minutter siden, Marius2002 skrev: Gratulerer med en flott BMW Jeg tenker du blir veldig fornøyd! Takk for det, er veldig fornøyd hittil😇 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Juli 30, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2020 42 minutter siden, Saltkjelen skrev: Ja, gratulerer med fin BMW. F48 X1 har et ryddig og elegant designspråk, og slekter utvilsomt på storebrødrene G01 X3 og G05 X5. Takk, veldig fornøyd🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Juli 30, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2020 32 minutter siden, Reef89 skrev: Flott bil ja Takk😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Juli 30, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2020 27 minutter siden, papertiger skrev: Gratulerer med fin bil! Herlig å se en uten M sport, den F48 gjør seg med aluplater i fangerne lurer på om BMW selger mye av PHEV varianten 🤔 Hadde full M-sport utvendig og innvendig på F20 og understell - men jeg synes rett og slett de er penere uten M-sport på X1. Jeg har sort skinn, sportsseter og M-ratt med varme innvendig, sånn sett superhappy🙂 Marius2002 og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Juli 30, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2020 (endret) Kjørte København - Moss her om dagen, gikk radig med et par stopp, veldig god motor og stabil i høyere hastighet😎 Endret Desember 6, 2021 av Krisfje Retting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juli 30, 2020 Share Skrevet Juli 30, 2020 (endret) 2 timer siden, papertiger skrev: Gratulerer med fin bil! Herlig å se en uten M sport, den F48 gjør seg med aluplater i fangerne lurer på om BMW selger mye av PHEV varianten 🤔 Ja, den selger meget godt, er jo hybrid og el som er volumselgerne. F48 er et hyggelig bekjentskap det, fine planer. Endret Juli 30, 2020 av Ron Jeremy papertiger og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 30, 2020 Share Skrevet Juli 30, 2020 3 hours ago, Krisfje said: Hadde full M-sport utvendig og innvendig på F20 og understell - men jeg synes rett og slett de er penere uten M-sport på X1. Jeg har sort skinn, sportsseter og M-ratt med varme innvendig, sånn sett superhappy🙂 Samme her - hadde F20 116i M sport Estorilblå med manuell gir og M sport interiøret. Det var en fabelaktig bil, savner den og når Minien skal byttes ut en gang står en slik på lista igjen. Kanskje med mer motor selv om N13-motoren gjorde en formidabel jobb den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet August 3, 2020 Forfatter Share Skrevet August 3, 2020 Kom en pakke i dag...🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå