Turbo-HF Skrevet Mars 11, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2021 Måkt idag, og lader opp! 😮 Sjakalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 16, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2021 Håper det blir bedring på klimaanlegg og diverse i helgen, planlagt fix! Sjakalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 21, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2021 To-do listen blir stadig litt kortere, bilder kommer senere, siden jeg venter på dekk og deler, men service er tatt med oljeskift, bytte av filtre og bilen har passert 78100 km 😉👍 Sjakalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 12, 2021 Forfatter Share Skrevet April 12, 2021 Heisann, litt nyheter og oppdateringer her, fikk nettopp telefon og har lagt på med Bilia, som fikk medhold i rustgaranti i blemme på førerdøren, men underkjent rustflekkene på sveisepunkter under, så dem må jeg da ta selv. Fått time i mai, og snart skal jeg ut og hente mine sommerhjul, med kliss nye dekk som har kommet og monteres på mine Sepang Bronze-lakkerte Style 331 19"! ❤️ Når sneen gir seg, da.. sveigis og Sjakalen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 15, 2021 Forfatter Share Skrevet April 15, 2021 StigJ, Weltzin, BimmerFan! og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 16, 2021 Share Skrevet April 16, 2021 Ble stilig med Sepang Bronze felger 👍 Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 16, 2021 Share Skrevet April 16, 2021 Dette ble veldig fint HF💕🙏 Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 16, 2021 Forfatter Share Skrevet April 16, 2021 14 timer siden, StigJ skrev: Ble stilig med Sepang Bronze felger 👍 Tusen hjertelig takk for det, Stig 😃👍 14 timer siden, sveigis skrev: Dette ble veldig fint HF💕🙏 ///Mange tusen takk, Jan, så koselig ❤🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 17, 2021 Share Skrevet April 17, 2021 Ble bra de felgene der, var vel sånne jeg hadde på min F10 når jeg fikk den. Pen bil med nydelig motor du har her, last of its kind 👍 Tenker du synes det er godt å være tilbake i F10 igjen? Du har jo vært innom mye annet siden sist du hadde F10 😀 Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 17, 2021 Forfatter Share Skrevet April 17, 2021 (endret) På 17.4.2021 den 11.13, Fredrik 90 skrev: Ble bra de felgene der, var vel sånne jeg hadde på min F10 når jeg fikk den. Pen bil med nydelig motor du har her, last of its kind 👍 Tenker du synes det er godt å være tilbake i F10 igjen? Du har jo vært innom mye annet siden sist du hadde F10 😀 Tusen hjertelig takk, Fredrik 🥰 Ja, det stemmer, det, Style 331. 👍😃 Perfekt kombinasjon... Elsker F10 og vil ikke ha noe annet! 🙂 Elker generelt 5-serie mann, med stor forkjærlighet for E28, E34, spesielt E39 og F10, da, for å være helt nøyaktig... 😀👍😍❤ Endret April 18, 2021 av Turbo-HF Sjakalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 19, 2021 Forfatter Share Skrevet April 19, 2021 (endret) Full oppløsning på bildene, tatt ved Technopolis, Fornebu etter hjulskift / omlegg. Særdeles fornøyd med mitt fargevalg, og mine planer videre, hehe! Goodride SA37 dekkene er også prima å kjøre på og lite støy. Idag har jeg tatt en ny vask av bilen, både inn- og utvendig, støvsuget, rengjort gummimattesettet og istedenfor lagt inn (års-)tidsriktige, originale, sorte tekstilmatter, ble pent! Endret April 19, 2021 av Turbo-HF Sjakalen og BimmerFan! reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 23, 2021 Forfatter Share Skrevet April 23, 2021 Gårsdagens fotosession i mørket, samme sted: 🤩 BimmerFan!, Sjakalen og StigJ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 27, 2021 Forfatter Share Skrevet April 27, 2021 Har fått riper, runde, små, grunne, ved den høyre forskjermen som jeg ikke vet hvor stammer fra, og ikke var der før, så da må de rubbes bort, og se hva jeg gjør med noen sår på den høyre fremfelgen. Det gledes også til å skifte frostvæske og termostat, for å få klimaanlegget til å fungere optimalt igjen. Sjakalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 3, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2021 God morgen, da skal bilen min leveres til lakkverksted for å fikse og fjerne rustblemmen på førerdøren, og så undersøker jeg pris og tid på å fjerne rusten under, på sveisepunktene bak samtidig. Spent! 😃👍 sveigis og Sjakalen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 6, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2021 Henter bilen imorgen 🙂👍 Sjakalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå