M4R1U5 Skrevet Oktober 24, 2020 Share Skrevet Oktober 24, 2020 Dette er jo en show-off-topic, så da får jeg show'e off littegrann... Har fått to-fot-sjuken, og ruller nå rundt i en G30. Men klarte ikke å kvitte meg med min 4 år gamle 2016 F30 320d xDrive M-Sport - så da tenkte jeg det var greit å fortsatt ha ei passende skute å farte til McD eller kebab'en på fredagene med. Denne har klokka drøyt 204K på nåla i løpet av de 4 årene jeg har hatt den (ja, kjører mye), så det var på tide med en liten facelift. Re-foliert i svart og Deep Satin Blue, ettermontert senkefjærer, takspoiler, M-Sportgrill, frontleppe, sideskjørt og diffuser. Skiltramma var vel heller kanskje ikke den som satt på originalt fra Bavaria. Impulsfolierte stagene innafor grillenen også. Sommersandalene sitter på Borbet 20". Hva tycks..? Walkabout, hanssae, lagunilla og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 24, 2020 Share Skrevet Oktober 24, 2020 Likte absolutt fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 24, 2020 Share Skrevet Oktober 24, 2020 Gjennomført og fin! Men ville droppet M-stripene i grillen, mer clean uten. Og M3-versjonen med doble riller istedenfor hadde gjort det lille ekstra HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 24, 2020 Share Skrevet Oktober 24, 2020 Tøff bil, enig med walkabout samt av med stickers så blir den clean og fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 7, 2020 Share Skrevet November 7, 2020 Sier meg enig med gutta over, fjerne M-striper og klistremerker og sånt hjelper veldig mye. Sånt snur en gjennomført bil til en harry bil. Personlig skilt er ikke helt min greie heller. Men ellers veldig kul, gøy med farge som skiller seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet November 7, 2020 Share Skrevet November 7, 2020 Utenom grill stripene så er det en clean bil og stilig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå