MagnusAG99 Skrevet Onsdag kl. 15:39 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 15:39 8 timer siden, Saltkjelen skrev: Ja, Bavaria er gigantiske og er mye større enn det tallet isolert sett tilsier. Dette forsterkes også av det ekstremt høye fribordet (i alle fall som 42 Sport har). Den eneste båten jeg kan komme på er bredere i samme størrelse må være de eldre Sea Ray på nærmere 5 meter. Det er rart dette med båter - de er gigantiske på land, men små på vann. 😅 Scand ja - havets sjøplog det der. Kommer det litt kraftig sjø fra en kant er det bare å snu seg rundt og se etter en Scand 29 Baltic. 😂 Jeg håper du oppdaterer oss litt innimellom med båtlivet også. Jeg får gjøre det, det blir spennende å se til sommeren om vi får denne inn på plassene vi liker å være haha. Så må vi få solgt Gobbi’n også, men det ser ut som båt markedet har vært veldig tregt i hele år. Den står ikke langt unna Bavaria’n på land, rett på andre siden haha. https://www.finn.no/mobility/item/418511819 Det er ikke tull det med de eldre Scand båtene ass, ikke bare lager de store bølger, men de lager også krappe og korte bølger så de slår ordentlig. Veldig merkelig skrog på de båtene der. Men de er stabile som helsike i vannet når de ligger i sånn 15 knop da. Kutter igjennom alt det skal være, men tar du dem nedi 7 knop blir det en bollekopp😂. Noe som er sykt med Bavaria er jo stø høyden inne også, vår 42 Sport har tok høyde på 220cm. Det er jo enormt for en båt. Jeg er kort, så jeg når jo ikke taket når jeg løfter armene en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå