Olaandref Skrevet Januar 23 Forfatter Skrevet Januar 23 Det var en snodig rekkefølge på denne posten, måtte prøve 4 ganger før ting la seg inn.
sveigis Skrevet Januar 23 Skrevet Januar 23 Dette ble kjempefint @Olaandref .😊 Ufattelig å hvor lite som skal til ,ikke minst gøyere å legge ut for salg når det ser sånn ut .😊
Olaandref Skrevet Januar 23 Forfatter Skrevet Januar 23 41 minutter siden, sveigis skrev: Dette ble kjempefint @Olaandref .😊 Ufattelig å hvor lite som skal til ,ikke minst gøyere å legge ut for salg når det ser sånn ut .😊 Ja, det er litt lettere å selge når det ser bra ut 🙂
Olaandref Skrevet Torsdag kl. 23:13 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 23:13 Nydelige dager i vest for tiden, og dagene/kveldene går med til å bygge bod ute, men i kveld la jeg hammeren bort tidlig, tok en kjapp dusj, tanket opp med 98 og la ut på tur. Stadtlandet er virkelig en perle, og om man virkelig skal se seg om der ute trenger man mer enn bare en kveld. Turen gikk til Eltvika, Vestkapp og Ervika. Svingete småveier, flott natur, og ikke så alt for ille med trafikk, bobilfolket står nok i ro så sent på kvelden, så da ble det muligheter for litt sportslig kjøring og. Er meget godt fornøyd med bilen, B58 er virkelig en fin motor, selv om det ikke er en sportsbil går det fint å nyte svingete vestlandsveier. 🙂 Noe som fascinerer meg er gamle steinmurer og bygg, noen av de gamle låvemurene er ren kunst, og der ute er det milevis med gamle steinmurer, og dette ble gjort lenge før rotortiltens tid. 🙂 Ellers skal bilen selges, vi klarer oss med en bil, og når ingen vil kjøpe elbilen trekker dessverre denne det korteste strået, så om noen er på jakt etter kjekk bil er det bare å ta kontakt. Dusy, fupsaker, Skulebollen og 13 andre reagerte på dette 15 1
mr.pingu Skrevet Fredag kl. 06:18 Skrevet Fredag kl. 06:18 Fine bilder 🤩 Ser ut som en fin roadtrip Olaandref reagerte på dette 1
papertiger Skrevet Fredag kl. 07:27 Skrevet Fredag kl. 07:27 Såg virkelig ut som en fin tur. Norge er latterlig vakkert om en tar seg tid til å stoppe opp litt og ta inn inntrykkene. Tviler på du får problemer med å selge M40’en, de ryker etter relativt kort tid på Finn har jeg sett, dog om prisen er riktig. mr.pingu og Olaandref reagerte på dette 2
Olaandref Skrevet Fredag kl. 11:56 Forfatter Skrevet Fredag kl. 11:56 5 timer siden, mr.pingu skrev: Fine bilder 🤩 Ser ut som en fin roadtrip Flott tur det der, Stadtlandet og Vågsøy byr på mange perler 😃 4 timer siden, papertiger skrev: Såg virkelig ut som en fin tur. Norge er latterlig vakkert om en tar seg tid til å stoppe opp litt og ta inn inntrykkene. Tviler på du får problemer med å selge M40’en, de ryker etter relativt kort tid på Finn har jeg sett, dog om prisen er riktig. Uten tvil, bare synd så mange steder blir totalt ødelagt av turisme, som Geiranger for eksempel, ulevelig denne tiden med alle cruiseskipene som spyr i land folk. Da er det heldigvis mange andre steder man kan besøke. Vil tro det, er en som er interessert i den, mulig han skal se på den neste uke, om det blir en tur nedover til Østlandet på meg. papertiger, fupsaker og sveigis reagerte på dette 3
sveigis Skrevet Lørdag kl. 08:56 Skrevet Lørdag kl. 08:56 Dere har mye fint og by på der oppe ja og enig ,gamle bygg er veldig morro og se . Ellers masse lykke til med salg av en flott bil .😊
Olaandref Skrevet Lørdag kl. 18:07 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 18:07 9 timer siden, sveigis skrev: Dere har mye fint og by på der oppe ja og enig ,gamle bygg er veldig morro og se . Ellers masse lykke til med salg av en flott bil .😊 Takk for det, håper det dukker opp en fornuftig kjøper 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå