Mons1 Skrevet Juli 27, 2021 Share Skrevet Juli 27, 2021 På min F11 så har det oppstått en liten slitasje i skinnet på dørhåndtaket, samt litt antydning til sprekking på venstre sidepute. Før dette utvikler seg til irreversibel som ikke kan fikses, så prøver jeg å få dette gjort nå. Jeg vet det finnes mye vidundermiddel som fikser slikt, men dette fås ikke tak i her på Østlandet. Det ryktes om Fredrikstad. Noen som har tips? Eller må jeg på eBay for å finne slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juli 27, 2021 Share Skrevet Juli 27, 2021 car spa i konows gate Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 27, 2021 Share Skrevet Juli 27, 2021 Det får man jo tak i på de fleste nettsider som selger bilpleieprodukter, gsbildeler.no f. eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 27, 2021 Share Skrevet Juli 27, 2021 Om du trenger farge kan du sjekke med Furniture Clinic i England. De fører OEM bmw skinnfarger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FransEirik Skrevet Juli 27, 2021 Share Skrevet Juli 27, 2021 Legg ut et bilde av skaden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet Juli 28, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2021 19 timer siden, FransEirik skrev: Legg ut et bilde av skaden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juli 28, 2021 Share Skrevet Juli 28, 2021 https://www.facebook.com/colourlock.no Disse driver med skinnpleie og oppfarging etc, jeg bruker selv skinnrens og skinnpleie fra de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 28, 2021 Share Skrevet Juli 28, 2021 Jeg brukte nettopp oppfargingskitet fra Colourlock på rattet i 1-serien, sjekk innom tråden min for bilder. Funker veldig bra. Pekka reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå