turbohaugen Skrevet September 5, 2021 Forfatter Skrevet September 5, 2021 Morro å få litt komentarer😊 skal prøve å få sett litt på andre prosjekter her inne😁 denne uka blir det ikke gjort stort da jeg har vakt å lå jobbe, men var å hentet bærebruene og siste caliperen fra pulverlakk, så nå er det bare no smått igjen tror jeg som mangler lakk i understellet😅👍 Orjan, SpiXi, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4
SpiXi Skrevet September 7, 2021 Skrevet September 7, 2021 Blir bra dette 😀. får prøve og følge med videre her
turbohaugen Skrevet September 10, 2021 Forfatter Skrevet September 10, 2021 Bilen er nå renset inni, det lille hullet i gulvet er fikset, å gulvet der er malt med epoxy og lakkert, mangler gulvet på passasjer siden, å vaske over alt, så kan bilen monteres innvendig😅👍
turbohaugen Skrevet Oktober 10, 2021 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2021 Kommer straks stor oppdatering her, blitt gjort en god del nå😁👌 A.A, Orjan og BjornarHS reagerte på dette 3
Orjan Skrevet Oktober 10, 2021 Skrevet Oktober 10, 2021 Du jobber godt! Moro at vi får følge med på prosessen 👍
turbohaugen Skrevet Oktober 11, 2021 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2021 Fått gjort litt nå, begynnner å ligne bil😁 flyttet og bygd om føringer til håndbrekks wire. 😊 nye ruter er limt, soting på bakrute å sidevinduer, lagt nye asfalt matter, lagt innledningsnett i bilen, lagt inn gulvmatter, og montert inn mesteparten av dashbord. imorgen står taktrekk, trekkbaki og bakseter og ledningsnettet baki for tur😊👌 mr.Wreckless, Sjakalen, Orjan og 4 andre reagerte på dette 7
Dusy Skrevet Oktober 11, 2021 Skrevet Oktober 11, 2021 Dette er helt rått å følge med på! Vil du gjøre det samme på min? 😅
turbohaugen Skrevet Oktober 11, 2021 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2021 25 minutter siden, Dusy skrev: Dette er helt rått å følge med på! Vil du gjøre det samme på min? 😅 Betaler du godt nok så kan jeg sikkert begynne med en til bare min egen er ferdig🤣 Dusy reagerte på dette 1
Zeveren Skrevet Oktober 14, 2021 Skrevet Oktober 14, 2021 Hvorfor har jeg aldri sett denne tråden før? Rått bygg! Følger med videre her!
mr.Wreckless Skrevet Oktober 14, 2021 Skrevet Oktober 14, 2021 Har du flere bilder av CSL bakluka? Hvilken/hvor kjøpte du?
turbohaugen Skrevet Oktober 14, 2021 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2021 5 timer siden, mr.Wreckless skrev: Har du flere bilder av CSL bakluka? Hvilken/hvor kjøpte du? Hva vil du ha bilde av? Denne er kjøpt fra gs😊👍
mr.Wreckless Skrevet Oktober 14, 2021 Skrevet Oktober 14, 2021 Gjerne passform rundt om, og formen på ducktail leppa. Har hørt GS sin skal ha ganske god passform og vekt? Takk
RF91 Skrevet Oktober 14, 2021 Skrevet Oktober 14, 2021 Detta her ser jo heil knall ut 🙂 Kjekt å sjå sånt strøkent arbeid 😁
turbohaugen Skrevet Oktober 14, 2021 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2021 Ja jeg syns selv det ikke er stort å klage på, skal fikse bilder imorra eller lørdag😊👌 mr.Wreckless reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå