Marius2002 Skrevet Januar 17, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2022 @papertiger Det tok noen måneder, mem vi skylder på at jeg ventet på 2022-1 Kjøpte kartet, men så det kom på nedlasting her på forumet dagen etter, faen, men men. Spist er spist? Bruker derimot sjelden til aldri kart. Kun for å se gjenstående kilometer på langtur og estimert ankomsttid Uansett, skjedd litt med veiene i Norge siden 2013, så greit å være "up-to-date" papertiger, Reef89, Ron Jeremy og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron788m Skrevet Januar 17, 2022 Share Skrevet Januar 17, 2022 1 time siden, Marius2002 skrev: @papertiger Det tok noen måneder, mem vi skylder på at jeg ventet på 2022-1 Kjøpte kartet, men så det kom på nedlasting her på forumet dagen etter, faen, men men. Spist er spist? Bruker derimot sjelden til aldri kart. Kun for å se gjenstående kilometer på langtur og estimert ankomsttid Uansett, skjedd litt med veiene i Norge siden 2013, så greit å være "up-to-date" Kjørte du nedlasting av kart også til usb og inn i bilen? Synd man ikke bare kan dundre inn via nett 😆 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 17, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2022 (endret) 3 minutter siden, Ron788m skrev: Kjørte du nedlasting av kart også til usb og inn i bilen? Synd man ikke bare kan dundre inn via nett 😆 Ja, med usb ja, easy. Bilen er for gammel(!!) til å ta det via BMW download manager som jeg gjorde med 225xen. Enig i at det er dumt man ikke kan ta det over nett, vet ikke hvordan det er i nyeste bilene fra BMW? Google Maps alltid på nett og oppdatert? 🤷🏼♂️ Endret Januar 17, 2022 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Januar 18, 2022 Share Skrevet Januar 18, 2022 14 timer siden, Marius2002 skrev: Ja, med usb ja, easy. Bilen er for gammel(!!) til å ta det via BMW download manager som jeg gjorde med 225xen. Enig i at det er dumt man ikke kan ta det over nett, vet ikke hvordan det er i nyeste bilene fra BMW? Google Maps alltid på nett og oppdatert? 🤷🏼♂️ Nå er det litt lett blanding, men det meste i sky: https://www.bmw.no/no/topics/tjenester/digitale-tjenester/bmw-maps.html Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 20, 2022 Share Skrevet Januar 20, 2022 Gratulerer på etterskudd med flott F31, Marius! Herlige kjøremaskiner dette Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 1, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2022 På 20.1.2022 den 1.57, Gabz skrev: Gratulerer på etterskudd med flott F31, Marius! Herlige kjøremaskiner dette Tusen takk, også på etterskudd, så det først idag Er sålangt fornøyd, men gleder meg til vår og sommer! sveigis, Reef89, BimmerFan! og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå