Ingvaldsen Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 10 minutter siden, E.C. skrev: nn med blendeplate eksos. Platen er tynnere enn stussen fra EGR, så skruene skal ikke gjennom det metallskjoldet der: dette kommer du til å angre på, har skrudd fast dette på alle bilene jeg har fjerne egr på. stor sjans for at du kommer til å høre dette. KMT og E.C. reagerte på dette 2
E.C. Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden Takk for tips, skal ha øra i beredskap. Den henger igjen i kun 1 bolt mot resten av skjoldet der, så er ikke umulig at det blir lyd nei. Blir den ikke litt vel deformert der da, om man skal presse boltene gjennom? Blir fort snakk om 1 cm i tykkelsesforskjell mot original EGR-flens.
Ingvaldsen Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 8 minutter siden, E.C. skrev: Takk for tips, skal ha øra i beredskap. Den henger igjen i kun 1 bolt mot resten av skjoldet der, så er ikke umulig at det blir lyd nei. Blir den ikke litt vel deformert der da, om man skal presse boltene gjennom? Blir fort snakk om 1 cm i tykkelsesforskjell mot original EGR-flens. henger nok kun i klipset i bakkant og det tåler å flyttes litt på E.C. reagerte på dette 1
eivi91 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Fin how-to. 😊 Jeg tok også boltene gjennom spjeldet slik som originalt. Men jeg har en original tykk flens, med en blendeplugg i midten, siden TRF akkurat var tom for de platene. Så jeg fikk derfor kjøpe prototypen fra utviklingen. Tror også den kontaktholderen var ment for pluggen til vakumventilen til swirl flapsene. Den har akkurat samme klipset som vakumventilen på undersiden av innsuget. 😊 Ampera reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå