E.C. Skrevet Juni 7 Share Skrevet Juni 7 Disse satt veldig bra Vegard_ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard_ Skrevet Juni 7 Forfatter Share Skrevet Juni 7 6 minutes ago, E.C. said: Disse satt veldig bra Veldig fornøyd med de så langt, men jeg skal heve rompa på bilen litt til. Høydeforskjellen mellom framme og bak ble mye mer synlig med disse hjulene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard_ Skrevet Juni 28 Forfatter Share Skrevet Juni 28 Nå har jeg endelig fått tak i en billigbil, 2004 Subaru Forester 🤙 Denne kjøpte jeg som delebil fra forhandler med mangellapp, rust i bærende konstruksjon 😯 Bilen så ganske bra ut der vi sto i meter høyt ugress, kan da ikke være så galt tenkte jeg... Bilen har tross alt regreim service tatt for ca 50k km siden, og alle dekkene er relativt nye. Denne skrus rett av, enkelt... Snartur innom høgger. 100kr for denne brukt, Subaru skulle ha 3900kr Fjerne litt overflaterust og montert igjen Etterkontroll Ooooog skilt på plass igjen 😎 Nylig eu godkjent bil med alle 8 gode dekk for under 10000 kr ser man ikke ofte lenger. Denne er også behandlet med lanolin/lignende så det er nesten ingen rust under som jeg kan se. tennbrikket, E.C., sveigis og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bronstad_98 Skrevet Juni 28 Share Skrevet Juni 28 Snasent med oxfordgrønn og XDrive da!💪 Werther og Vegard_ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juni 28 Share Skrevet Juni 28 Vil nesten sei du ha gjort eit kupp her, ja 😄 Men sei meg; E da bulk i bakluka? Eller e denna sopass ny at da ikkje e ein ting lenger? Føle alle dei gamle Forhaustarane ha bulka bakluka 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard_ Skrevet Juni 28 Forfatter Share Skrevet Juni 28 8 minutes ago, RF91 said: Vil nesten sei du ha gjort eit kupp her, ja 😄 Men sei meg; E da bulk i bakluka? Eller e denna sopass ny at da ikkje e ein ting lenger? Føle alle dei gamle Forhaustarane ha bulka bakluka 😅 Overraskende nok, nei! Bare millioner av doordings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard_ Skrevet Juli 4 Forfatter Share Skrevet Juli 4 tambur4, Ingen, E.C. og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juli 11 Share Skrevet Juli 11 På 4.7.2024 den 11.20, Vegard_ skrev: Får nesten lyst på E39 igjen når jeg ser så fin din har blitt! For en nydelig blåfarge! Er det mye som står igjen før du føler du er ferdig, om man noen gang blir det? Vegard_ og Sverre 2468 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard_ Skrevet Juli 11 Forfatter Share Skrevet Juli 11 1 hour ago, opeth84 said: Får nesten lyst på E39 igjen når jeg ser så fin din har blitt! For en nydelig blåfarge! Er det mye som står igjen før du føler du er ferdig, om man noen gang blir det? Tusen takk 😄 de er fortsatt ganske billige, så kjør på! Ferdig blir jeg nok aldri, men det gjør meg ingenting for nå er dette en ren hobbybil 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 11 Share Skrevet Juli 11 Er en fin e39 dette og morro å se hvordan du steller med den .😊 Vegard_ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juli 11 Share Skrevet Juli 11 7 timer siden, Vegard_ skrev: Tusen takk 😄 de er fortsatt ganske billige, så kjør på! Ferdig blir jeg nok aldri, men det gjør meg ingenting for nå er dette en ren hobbybil 😍 Jeg kan ikke ha FIRE biler 🤣 Men det frister med E39 igjen, skal jeg innrømme 😆 Kjekt å se fremgangen! Jeg får kikke innom her og sikle fra tid til annen Vegard_ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard_ Skrevet Juli 11 Forfatter Share Skrevet Juli 11 11 minutes ago, opeth84 said: Jeg kan ikke ha FIRE biler 🤣 Men det frister med E39 igjen, skal jeg innrømme 😆 Kjekt å se fremgangen! Jeg får kikke innom her og sikle fra tid til annen Ja, kan bli litt voldsomt det ja 😅 jeg skal maks ha 2, så jeg har et maraton på 525D'n der jeg demonterer siste restene nå så jeg får sent den på skroten i løpet av sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingen Skrevet Juli 12 Share Skrevet Juli 12 Gjorde samme valg som deg i fjor og byttet ut gs-felgene med 17" style 32. Får veldig fram elegansen i e39 med de felgene, og jeg var også heldig å kom over et sett med 255 bak på finn rett etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard_ Skrevet Juli 12 Forfatter Share Skrevet Juli 12 59 minutes ago, Ingen said: Gjorde samme valg som deg i fjor og byttet ut gs-felgene med 17" style 32. Får veldig fram elegansen i e39 med de felgene, og jeg var også heldig å kom over et sett med 255 bak på finn rett etter Veldig få uoriginale felger slår originalt på disse 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingen Skrevet Juli 12 Share Skrevet Juli 12 1 minutt siden, Vegard_ skrev: Veldig få uoriginale felger slår originalt på disse 😊 Veldig enig med deg, er kun tre sett jeg kommer på som passer i mine øyne. Sett mye kvalmt på finn som folk har hatt på disse. Selvfølgelig hver sin smak. sveigis og Vegard_ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå