Alfred trovåg Skrevet Januar 31, 2022 Share Skrevet Januar 31, 2022 https://bavaria.no/nyttigombil/service/bsi/ Noen som har erfaring med bsi avtale? Eg vurdere det er en samtale med Bavaria. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Januar 31, 2022 Share Skrevet Januar 31, 2022 Akkurat nå, Alfred trovåg skrev: https://bavaria.no/nyttigombil/service/bsi/ Noen som har erfaring med bsi avtale? Eg vurdere det er en samtale med Bavaria. Jeg har hatt det tidligere og jeg skal og ha det til min X3M. Man sparer vell 40-50% av opprinnelig kostnad på service, jeg er en smule usikker på eksakt sum her men det er absolutt et fornuftig kjøp. Du som og har en ganske så premium bil med skikkelig motor så synes jeg at det er på sin plass å utføre service hos merke verksted, det er min personlige tanke rundt det. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfred trovåg Skrevet Januar 31, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2022 Akkurat nå, Snagg30 skrev: Jeg har hatt det tidligere og jeg skal og ha det til min X3M. Man sparer vell 40-50% av opprinnelig kostnad på service, jeg er en smule usikker på eksakt sum her men det er absolutt et fornuftig kjøp. Du som og har en ganske så premium bil med skikkelig motor så synes jeg at det er på sin plass å utføre service hos merke verksted, det er min personlige tanke rundt det. Ja eg kommer nok til å gå for det om ikke så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Januar 31, 2022 Share Skrevet Januar 31, 2022 6 minutter siden, Alfred trovåg skrev: https://bavaria.no/nyttigombil/service/bsi/ Noen som har erfaring med bsi avtale? Eg vurdere det er en samtale med Bavaria. Anbefales ,her er prislisten, har det på begge mine. kjøpte først 5år 60000 til min M5, fornyet nå til 10 år 100000, har betalt totalt for dette 28.000 her er prislisten https://www.bmw.no/content/dam/bmw/marketNORDICS/bmw_no/downloads/Kataloger/aftersales/BMW_Service_Inclusive_prisliste(8KA).pdf.asset.1615219577426.pdf fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 31, 2022 Share Skrevet Januar 31, 2022 Bare å handle. Sparer mye kontra å kjøpe servicer enkeltvis. (Det er påfallende dyrt...) Positivt ved evt videresalg også. Alfred trovåg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfred trovåg Skrevet Januar 31, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2022 1 minutt siden, Lars89 skrev: Bare å handle. Sparer mye kontra å kjøpe servicer enkeltvis. (Det er påfallende dyrt...) Positivt ved evt videresalg også. Ja var dem sa til meg også at eg ville spare på det kontra enkel service. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfred trovåg Skrevet Januar 31, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2022 2 timer siden, Snagg30 skrev: Jeg har hatt det tidligere og jeg skal og ha det til min X3M. Man sparer vell 40-50% av opprinnelig kostnad på service, jeg er en smule usikker på eksakt sum her men det er absolutt et fornuftig kjøp. Du som og har en ganske så premium bil med skikkelig motor så synes jeg at det er på sin plass å utføre service hos merke verksted, det er min personlige tanke rundt det. https://www.kvalauto.no/kvål-blogg/test-av-bmw-x3m Denne du skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 31, 2022 Share Skrevet Januar 31, 2022 Bare å handle. Kjøpte det til vår 4-serie når vi kjøpte den brukt da den var 2,5 år gammel og hadde hatt første service. Kjøpte da BSI til 5år/100k km, utvida for 2 år siden til 8 år/160k km. Har da betalt ca 20000kr totalt for alle påkrevde servicer på 6 år og 130000km kjørt, det er ikke så galt. Ca 50% rimeligere enn vanlig servicekost fikk jeg opplyst av Bavaria. Alfred trovåg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Januar 31, 2022 Share Skrevet Januar 31, 2022 15 minutter siden, Alfred trovåg skrev: https://www.kvalauto.no/kvål-blogg/test-av-bmw-x3m Denne du skal ha? Har den fupsaker og Alfred trovåg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfred trovåg Skrevet Januar 31, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2022 Akkurat nå, Snagg30 skrev: Har den Rå bil. Nesten like rå som min.🤣 Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Januar 31, 2022 Share Skrevet Januar 31, 2022 15 minutter siden, Alfred trovåg skrev: Rå bil. Nesten like rå som min.🤣 Bare nesten Jeg hadde faktisk G30 540i før denne her, var en flott bil. Så gratulere til deg med samme type bil bare i stasjonsvogn og litt mer miljøvennlig motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 31, 2022 Share Skrevet Januar 31, 2022 Jeg valgte ikke BSI av to årsaker, jeg bytter konsekvent olje og filter en gang i året, noe som er for hver 15 000 km. Dette inngår ikke i BSI og ville kommet utenom, 30 000 km intervall er alt for langt. Hovedservicene tar jeg ellers hos Bilia i Uddevalla. De er alltid noen tusenlapper billigere enn samme service hos Bavaria. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 31, 2022 Share Skrevet Januar 31, 2022 (endret) @Fredrik 90 jeg tar også konsekvent mellomskift på våre biler mellom hver oljeservice, helt enig i at 25-30k er alt for lenge mellom. Allikevel mener jeg at BSI sparer deg for mye utgifter, det omhandler jo ikke bare oljeskift men alle servicer. Bare storservice på vår 4-serie koster ca 9000kr (hver 50-60k km?) Har hatt 2 av de, og har spart inn BSI for 8 år/160k km bare på de to. Endret Januar 31, 2022 av papertiger fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfred trovåg Skrevet Februar 12, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2022 Det viste seg at det var BSI avtale med denne bilen fra Tyskland i følge Bavaria Haugesund iallefall, eg måtte bare fornye den før September. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 12, 2022 Share Skrevet Februar 12, 2022 På 31.1.2022 den 19.59, papertiger skrev: @Fredrik 90 jeg tar også konsekvent mellomskift på våre biler mellom hver oljeservice, helt enig i at 25-30k er alt for lenge mellom. Allikevel mener jeg at BSI sparer deg for mye utgifter, det omhandler jo ikke bare oljeskift men alle servicer. Bare storservice på vår 4-serie koster ca 9000kr (hver 50-60k km?) Har hatt 2 av de, og har spart inn BSI for 8 år/160k km bare på de to. Samme gjør jeg. Endret forøvrig min i går fra 100K/10 år til 120K/8 år. Bilen har kjørt 98K km og er 6,5 år i skrivende stund. Dette gjør at jeg får med neste service (hovedservice), som kostet det dobbelte av hva utvidelsen kostet. Hva jeg gjør igjen høsten 2023 vil tiden vise. papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå