KKME30 Skrevet Oktober 30, 2024 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2024 7 timer siden, Ingvaldsen skrev: er det bilen til @Pedi du har kjøpt ? Stemmer det😊 6 timer siden, Olaandref skrev: Gratulerer med gromt prosjekt! Det der var drømmebilen på 90 tallet 🤩 Takk😀 Ja bildet av b10 motoren og med concorde flyet har blitt brukt og sett og drømt seg bort med mange ganger 😅 Olaandref reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 30, 2024 Share Skrevet Oktober 30, 2024 Gratulerer så mye med kult prosjekt, B10 Biturbo er helt klart en av mine topp 5 drømmebiler Jeg var ikke klar over at det fantes to røde Biturboer i landet, er dette en bil som har vært i landet lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet Oktober 30, 2024 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2024 2 timer siden, Fredrik 90 skrev: Gratulerer så mye med kult prosjekt, B10 Biturbo er helt klart en av mine topp 5 drømmebiler Jeg var ikke klar over at det fantes to røde Biturboer i landet, er dette en bil som har vært i landet lenge? Takk😀 ja er denne og concorde bilen nå😀 den har vel ikke vært på vei de seneste 12-13 årene. Her er en artikkel fra bilen i 2006😀 norbakken, mslello, hsd og 12 andre reagerte på dette 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Oktober 31, 2024 Share Skrevet Oktober 31, 2024 Satan for en deilig bilpark å ikke minst gratulere med nyeste tilskudd dette har vært den ultimate drømme bil i flere 10år for min del, nærmeste jeg kom var å bygge turbo på 535n 😅 hærlig at det finnes slike skatter og folk også her til lands som vet å verdsette å ta så godt vare på slike godbiter som du gjør med disse 🙌🏽 Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Oktober 31, 2024 Share Skrevet Oktober 31, 2024 (endret) Oioioi!! Gratulerer så mye - snakk om samling du har nå! Denne bilen var ikke klar over fantes her på berget før nå. Googlet og fant denne posten; Produksjonsnummer? Endret Oktober 31, 2024 av Orjan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 31, 2024 Share Skrevet Oktober 31, 2024 (endret) 41 minutter siden, Orjan skrev: Oioioi!! Gratulerer så mye - snakk om samling du har nå! Denne bilen var ikke klar over fantes her på berget før nå. Googlet og fant denne posten; Produksjonsnummer? Den bilen i den posten der er "Concorde bilen", har vel byggenummer 003. Denne har du nok i registeret ditt fra før, mener denne er regget på PD67095. Bilen tilhørte en god bekjent av meg og @sveigis. Bilen @KKME30 har fått tak i er nok en annen rød Biturbo som også har vært en stund i landet, men kanskje ikke vært registrert her. Endret Oktober 31, 2024 av Fredrik 90 Orjan og sveigis reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Oktober 31, 2024 Share Skrevet Oktober 31, 2024 (endret) @Fredrik 90 - takk for info; 003 har vi jo kontroll på Kan det være nummer 388? Alpina-Archive | Car Profile: BMW Alpina B10 BiTurbo #388 Endret Oktober 31, 2024 av Orjan sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet Oktober 31, 2024 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2024 2 timer siden, Orjan skrev: Oioioi!! Gratulerer så mye - snakk om samling du har nå! Denne bilen var ikke klar over fantes her på berget før nå. Googlet og fant denne posten; Produksjonsnummer? Takk fo det😀 ja begynner og bli noen😛 får være nåkk nå for en stund😅 1 time siden, Orjan skrev: @Fredrik 90 - takk for info; 003 har vi jo kontroll på Kan det være nummer 388? Alpina-Archive | Car Profile: BMW Alpina B10 BiTurbo #388 Stemmer det😊 er 388 denne😊 Orjan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå