Gå til innhold

DrSakke sin M535i -86 zinnoberrot


DrSakke
 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 months later...

Vært litt stille. Kjente det ble en liten nedtur med den misslykkede lakken. Bilen må tilbake til lakk nå til påske. Leverer motorn for sluttmontering neste uke. Har kjøpt inn alt av foringer, stag og små oppgraderinger. 
fikk også tak i S38 plenum modifisert for å passe e28 og omsveiset termostathus.

skal begynne med å justere inn dører og panser samt montere noen små detaljer før bilen skal tilbake til lakk. 
mvh

sakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, DrSakke skrev:

Vært litt stille. Kjente det ble en liten nedtur med den misslykkede lakken. Bilen må tilbake til lakk nå til påske. Leverer motorn for sluttmontering neste uke. Har kjøpt inn alt av foringer, stag og små oppgraderinger. 
fikk også tak i S38 plenum modifisert for å passe e28 og omsveiset termostathus.

skal begynne med å justere inn dører og panser samt montere noen små detaljer før bilen skal tilbake til lakk. 
mvh

sakke

Skjønner deg godt .

Kjedelig når man bruker tid og penger og ting ikke blir bra .

Trøsten er vel at det ender godt tilslutt .😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
22 timer siden, DrSakke skrev:

Fått tilbake støtfangerdeler fra pulverlakkering- dog merket jeg nå at jeg mangler hjørne venstre bak😖😖😖FB8A47BD-C899-4978-B069-E81DA2EBA874.thumb.jpeg.940bd42ad2b79e0193189384f1fff875.jpeg

Va no pokker til uflaks du skulle ha med lakkjobbane på denna bilen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde rotet med hva jeg hadde. Fikk støtfangardeler ferdig pulverlakkert fra forrige eier, men det manglet et par deler, så var det noe som jeg fikk ubehandlet. Når alt er spredt i garasjen så tok jeg feil på hva jeg hadde ferdiglakkert. 
men pulverlakkering som ble gjort nå var eminent arbeid-Tusvik pulverlakk på Ler anbefales varmt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
15 timer siden, DrSakke skrev:

Ingen som har et hjørne til overs?

Sakke

Passa da frå standard E28 bakfangar? Såg ein på finn ha litt dele liggande, deriblant ein bakfangar.

 

Kanskje litt voldsomt å kjøpa ein heil bakfangar kun for å få eit hjørne, men 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...