DrSakke Skrevet Mai 15 Forfatter Skrevet Mai 15 (endret) Fikk endelig pakket ut disse, skal senke 45/35mm, fremfjær var hvert fall 5 cm lavere en original. Sikkert stivere. Intrax-fjærene er egentlig røde, men de lakkerte de svart etter ønske uten noe særlig ekstra kost. skal begynne med opphenget foran snart slik at jeg får bilen ned på hjula- motorn skal jo nedi snart- stemplene levert på Cylmo i dag. må bare få løsnet på mutteren som holder støtdemperen på plass- de nye som jeg fikk mangler disse.... de sitt greit fast- har ikke vært åpnet siden -86.... Endret Mai 15 av DrSakke Ampera, HakonLimseth, Olaandref og 3 andre reagerte på dette 6
RF91 Skrevet Mai 15 Skrevet Mai 15 Eg sleit med samme mutteren på E30'en ein gang. Herja heile greia med ei røyrtang utan at den rikka seg. Køyrde på med varme og då kom den med ein gang 🙂 DrSakke reagerte på dette 1
DrSakke Skrevet Onsdag kl. 19:03 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 19:03 panserhengslene lakkert... Sverre 2468, mslello, Orjan og 2 andre reagerte på dette 5
DrSakke Skrevet 19 timer siden Forfatter Skrevet 19 timer siden Og da var blokka hentet fra Cylmo.... fredig på mindre en en uke fra jeg leverte stemplene... sveigis, RF91 og Ampera reagerte på dette 3
RF91 Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Ska du montera motoren sjøl? Eg ha forresten eit sett fjørbein frå E32 (eller E34😅) du kan få for ein grei pris om du e interessert. Ifølge folk på internett so ska dei passa E28 óg 😅
DrSakke Skrevet 17 timer siden Forfatter Skrevet 17 timer siden (endret) 54 minutter siden, RF91 skrev: Ska du montera motoren sjøl? Eg ha forresten eit sett fjørbein frå E32 (eller E34😅) du kan få for ein grei pris om du e interessert. Ifølge folk på internett so ska dei passa E28 óg 😅 Nei, har dårlig med tid og plass. Blir aldri ferdig hvis jeg skal gjøre det selv😆 Takk for tilbudet! Har dog fått tak i e28 fjærbein ferdig sandblåst og lakkert. Dog ikke helt grei pris😬.... Endret 17 timer siden av DrSakke RF91 reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden På 15.5.2026 den 18.18, DrSakke skrev: de sitt greit fast- har ikke vært åpnet siden -86 Det kan jeg tenke og ikke gjør som meg … Jeg varmet det rødglødende og fant den største tangen og reiv av hele toppen med gjenger og alt ,så måtte sveise nytt fjærbein . Varme godt selvsagt men move forsiktig så kommer den tenker jeg . Ellers bra alt sammen her DrSakke reagerte på dette 1
DrSakke Skrevet 16 timer siden Forfatter Skrevet 16 timer siden (endret) 14 minutter siden, sveigis skrev: Det kan jeg tenke og ikke gjør som meg … Jeg varmet det rødglødende og fant den største tangen og reiv av hele toppen med gjenger og alt ,så måtte sveise nytt fjærbein . Varme godt selvsagt men move forsiktig så kommer den tenker jeg . Ellers bra alt sammen her Har hatt de stående opprett i garasjen i noen uker og har "foret" gjengene med rustløser med noen dagers mellomrom, er jo innvendig gjenge med en liten leppe slik at rustløser blir stående der å trekke inn i gjengen. Løsnet det ganske greit når en kompis holdt fjærbeinet på plass med ei STOR rørtang fra kalipperfestene og jeg tok mutteren med middels stor tang. lettere en forventet. Endret 16 timer siden av DrSakke sveigis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå