DrSakke Skrevet Mars 2 Forfatter Share Skrevet Mars 2 Litt forberedelser.... vaske/rense pakning i motorrom: rense maling(grrr...) fra bakspeil: nye glass for blinklys : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrSakke Skrevet Mars 2 Forfatter Share Skrevet Mars 2 Ble greit! Marius2002, sveigis, Olaandref og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Mars 2 Share Skrevet Mars 2 Dette kommer til å bli veldig bra, gleder meg til å se den ferdig. 👌🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrSakke Skrevet Mars 3 Forfatter Share Skrevet Mars 3 Skrubba tetningslisten fra gamle rustmerker og lakk(fra en annen bil) til slutt sprayet med dette: Sørlendingen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrSakke Skrevet Mars 3 Forfatter Share Skrevet Mars 3 skiftet glass og det svarte behandlet med polytrol... Olaandref, mslello og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre 2468 Skrevet Mars 4 Share Skrevet Mars 4 Dette ser veldig bra ut ! Går framover nå 😀 DrSakke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrSakke Skrevet Mars 4 Forfatter Share Skrevet Mars 4 (endret) Tåkelysene var ikke mye å ha.... schmiedmann hadde et par til 1100kr, bestilt. husene var hvert fall hel og kunne reddes. en av rammene dog knekt Endret Mars 4 av DrSakke tambur4 og M-jakob reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrSakke Skrevet Mars 11 Forfatter Share Skrevet Mars 11 Da har nye tåkelys kommer og en hel ramme . M-jakob, norbakken, mslello og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrSakke Skrevet April 4 Forfatter Share Skrevet April 4 Da ble det kjøpt inn bilstein b8 med senkefjører- lett brukt sett men ser ut å være i god stand og med lave km. fjørbeinene var for en bil uten ABS så måtte demonteres for å få flyttet over greiene til mine fjærbein. føles som at jeg mest kjøper ting - blir relativt lite gjort. skylder på kald garasje og familieforpliktelser. sveigis, Sørlendingen og M-jakob reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 4 Share Skrevet April 4 28 minutter siden, DrSakke skrev: føles som at jeg mest kjøper ting - blir relativt lite gjort Men ting går nå fremover . Invisterte selv i Bilstein til min e28 og ble montert nå ifjor. Ble som natt og dag kontra Sachs dempere som stod på . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrSakke Skrevet Mai 29 Forfatter Share Skrevet Mai 29 lite som skjer. Livet og trang garasje kommer i veien for bilhobbyen. Konfirmasjon. Jobbreiser. så mesteparten av hobbyen består utav å bestille nye og brukte deler som man "må" ha. så her ankom litt snadder: glasstakluke. (Flekkene er taperester). venter også på fjæringsrmer til fremvogna fra 8-serien. Disse er i alu i steden for stål og har kulelager i steden for gummi mot infesting til bjelken. .... sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 30 Share Skrevet Mai 30 Glassluke ja ,det er fint og den misunner jeg deg 😊 Ikke akkurat en billig sak å kjøpe heller dette . DrSakke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrSakke Skrevet Mai 30 Forfatter Share Skrevet Mai 30 Må innrømme at denne er fra SAAB 9000. men det er med alle detaljer som trenges for konversjon så hvis en original glassdel dukker opp så kan man vurdere det hvis jeg synes den lille forskjellen i buethet er forstyrrende. Har en nylakkert fabriksny metalluke og. betalte 250eur for SAAB-delene. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 30 Share Skrevet Mai 30 1 time siden, DrSakke skrev: Må innrømme at denne er fra SAAB 9000. men det er med alle detaljer som trenges for konversjon så hvis en original glassdel dukker opp så kan man vurdere det hvis jeg synes den lille forskjellen i buethet er forstyrrende. Har en nylakkert fabriksny metalluke og. betalte 250eur for SAAB-delene. Hadde lett montert en Saab jeg og uten problem . Blir sikkert kjempepent hvertfall. DrSakke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrSakke Skrevet Mai 30 Forfatter Share Skrevet Mai 30 Ja, og denne var i prima stand uten noe som helst rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå