Gå til innhold

Vurderer G30. Vanlige feil?


Sjøbuse
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, lagunilla skrev:

Jobbet med disse bilene siden ny og kan trygt si at B58 er det beste du kan gå for. Alt annet er dritt.

Hva pleier å være gjenganger feil på B57? Sliter med å finne noe info om denne motoren andre veier, hadde vært interessant å høre siden jeg selv har en B57 som nå bikka 100 000 km (problemfrie så langt, bank i bordet 😅)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lagunilla skrev:

Jobbet med disse bilene siden ny og kan trygt si at B58 er det beste du kan gå for. Alt annet er dritt.

Vil ikke ha diesel om den ikke selges for under halv pris av tilsvarende M550iX. 

 

1 time siden, Clarity skrev:

Det jeg mener er at heldigvis fikk ingen G30 TU1. Beste er TU3 om budsjettet er såpass. Men TU2 er godkjent 

Har nok sett mest på 17-20 da det ikke er veldig mange å se på finn.no. Foreløpig bare sett fort over det som er der. Er litt sær når det gjelder bil. Er det feil farge på en knapp så driter jeg i å kjøpe bilen. Brukte jo 2 år på å finne riktig 740. Liker ikke faceliften like godt heller. Så da er det de eldste som gjelder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Sjøbuse skrev:

Vil ikke ha diesel om den ikke selges for under halv pris av tilsvarende M550iX. 

 

Har nok sett mest på 17-20 da det ikke er veldig mange å se på finn.no. Foreløpig bare sett fort over det som er der. Er litt sær når det gjelder bil. Er det feil farge på en knapp så driter jeg i å kjøpe bilen. Brukte jo 2 år på å finne riktig 740. Liker ikke faceliften like godt heller. Så da er det de eldste som gjelder. 

B58 er sekser bensin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig forvirrende dette med G30 og motorer i denne tråden. Kanskje det enkleste er å bare gå for E38 med M62 igjen. E38 kan jeg jo "alt" om fra før 🤣 

Tror jeg har en halv E38 i kjelleren/ garasjen også. Greit å ha et lager med reservedeler klart om man kjøper bil. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Sjøbuse skrev:

Vil ikke ha diesel om den ikke selges for under halv pris av tilsvarende M550iX. 

 

Har nok sett mest på 17-20 da det ikke er veldig mange å se på finn.no. Foreløpig bare sett fort over det som er der. Er litt sær når det gjelder bil. Er det feil farge på en knapp så driter jeg i å kjøpe bilen. Brukte jo 2 år på å finne riktig 740. Liker ikke faceliften like godt heller. Så da er det de eldste som gjelder. 

Viktig å være sær på sånne biler her. Godta kompromisser er sjeldent aktuelt, man kjøper jo ikke en G30 550i for å være kjip. Ser dem er utrolig tungsolgte også uten riktig spec/kombo. Men blir solgt asap med engang alt harmonerer. Gjelder det meste av BMW der og au

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Clarity skrev:

Viktig å være sær på sånne biler her. Godta kompromisser er sjeldent aktuelt, man kjøper jo ikke en G30 550i for å være kjip. Ser dem er utrolig tungsolgte også uten riktig spec/kombo. Men blir solgt asap med engang alt harmonerer. Gjelder det meste av BMW der og au

Ja. Alltid vært litt sær på bil. Farge og utstyr er avgjørende. Når man ikke bestiller bilen ny får man ikke alt man vil ha. Så noe må man som regel godta, men vil ikke ha en kjedelig grå 550. Vil ha svart eller blå. Farge på interiør er også viktig. Er alt riktig bortsett fra farge på setene så blir det ikke bil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke vurdert å importere en fra Sverige eller Tyskland da? Kan fort vente lenge på å finne riktig bil i Norge 😀 Særlig Sverige er kurrant om dagen, sparer inn på frakt også da man kan dra å hente selv 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...