Ingvaldsen Skrevet Mai 14, 2022 Skrevet Mai 14, 2022 7 minutter siden, sdhild99 skrev: "Du må vise koronapass på alle offentlige steder og resturanter, du må også bruke munnbind". Er det sånn fortsatt altså? 😥 Var ikke slik i tyskland i påska, brukte heller ikke munnbind sdhild99 reagerte på dette 1
awt Skrevet Mai 14, 2022 Skrevet Mai 14, 2022 25 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Var ikke slik i tyskland i påska, brukte heller ikke munnbind Ikke på ringen, men i Hamburg måtte man vise dette på restauranter i påsken. Vil uansett tro det er bortevekk i juli. Ingvaldsen reagerte på dette 1
Kjennern Skrevet Mai 14, 2022 Skrevet Mai 14, 2022 Tyskland har følgende regel: Use of facemasks In the regions, facemasks are required in care facilities, hospitals and other health facilities, local public transport and in certain Community accommodation. Nationally, mask requirements for long-distance air and passenger transport remain in place. https://reopen.europa.eu/en/map/DEU/7012
papertiger Skrevet Mai 14, 2022 Skrevet Mai 14, 2022 Prismessig var det nogenlunde norske priser på drivstoff når jeg fylte bensin i mars. 2,2-2,4 EUR ca. Da kjørte jeg sent på kvelden (fra Flyplass i Düsseldorf til Oelde), og det gikk radig. Men gikk også relativt radig kl 3 på ettermiddagen tilbake til Düsseldorf. Kan være litt skummelt å kjøre grisefort i mørket med alt veiarbeidet som dukker opp, og biler som nevnes over her som plutselig vrenger seg ut i venstrefila. Lagde et reisebrev fra vår nå snart 4 år gamle tur sørover, les gjerne dette : Kan absolutt anbefale Hotel im Hof i München, skulle gjerne bodd her flere dager. Koselig familiedrevet hotell med frokost ute inne i bakgården.
Fredrik 90 Skrevet Mai 14, 2022 Skrevet Mai 14, 2022 4 timer siden, Ingvaldsen skrev: Var ikke slik i tyskland i påska, brukte heller ikke munnbind Det var rart da det det var slik rett før påska iallfall da jeg var der. Mulig de ikke håndhever det med munnbind så stengt i butikker osv. Men på alt av restauranter, museumer og arrangementer måtte jeg vise Coronapass for å komme inn iallfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå