Ingvaldsen Skrevet Mai 14, 2022 Share Skrevet Mai 14, 2022 7 minutter siden, sdhild99 skrev: "Du må vise koronapass på alle offentlige steder og resturanter, du må også bruke munnbind". Er det sånn fortsatt altså? 😥 Var ikke slik i tyskland i påska, brukte heller ikke munnbind sdhild99 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 14, 2022 Share Skrevet Mai 14, 2022 25 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Var ikke slik i tyskland i påska, brukte heller ikke munnbind Ikke på ringen, men i Hamburg måtte man vise dette på restauranter i påsken. Vil uansett tro det er bortevekk i juli. Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 14, 2022 Share Skrevet Mai 14, 2022 Tyskland har følgende regel: Use of facemasks In the regions, facemasks are required in care facilities, hospitals and other health facilities, local public transport and in certain Community accommodation. Nationally, mask requirements for long-distance air and passenger transport remain in place. https://reopen.europa.eu/en/map/DEU/7012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 14, 2022 Share Skrevet Mai 14, 2022 Prismessig var det nogenlunde norske priser på drivstoff når jeg fylte bensin i mars. 2,2-2,4 EUR ca. Da kjørte jeg sent på kvelden (fra Flyplass i Düsseldorf til Oelde), og det gikk radig. Men gikk også relativt radig kl 3 på ettermiddagen tilbake til Düsseldorf. Kan være litt skummelt å kjøre grisefort i mørket med alt veiarbeidet som dukker opp, og biler som nevnes over her som plutselig vrenger seg ut i venstrefila. Lagde et reisebrev fra vår nå snart 4 år gamle tur sørover, les gjerne dette : Kan absolutt anbefale Hotel im Hof i München, skulle gjerne bodd her flere dager. Koselig familiedrevet hotell med frokost ute inne i bakgården. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 14, 2022 Share Skrevet Mai 14, 2022 4 timer siden, Ingvaldsen skrev: Var ikke slik i tyskland i påska, brukte heller ikke munnbind Det var rart da det det var slik rett før påska iallfall da jeg var der. Mulig de ikke håndhever det med munnbind så stengt i butikker osv. Men på alt av restauranter, museumer og arrangementer måtte jeg vise Coronapass for å komme inn iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå