Gå til innhold

E46 - M3 - S62B50 E30 325i M-Tech 1 - Amcar vår prep


 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Olaandref skrev:

Det dukker opp et sett originale Star tec lykter med jevne mellomrom med samme kar som selger, tror han forlanger 10000,- for de, er vel fort 3-4 år siden jeg la merke til at de var for salg for første gang, og nå sist for 4-5 uker siden.

De er jo 100 prosent disse repro lyktene ,så hvorfor betale mer en de koster ny nå for noen eldre som har ligget lagret/evnt brukt . :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, skoglund skrev:

De er jo 100 prosent disse repro lyktene ,så hvorfor betale mer en de koster ny nå for noen eldre som har ligget lagret/evnt brukt . :) 

Utopi den prisen han har satt, og jeg er helt enig med deg, jeg hadde ikke kjøpt di. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • skoglund changed the title to E46 - M3 - S62B50 E30 325i M-Tech 1
1 time siden, skoglund skrev:

Blir brukt litt nå om dagen, ser at det ikke skal senkes noe mere , gidder ikke strul med å kommet meg rundt med denne. Passer perfekt til innkjørsel hjemme. 

IMG_7633.jpeg

Fornuftig. Hadde en A3 1,8T for en del år siden, der måtte jeg sjekke flo og fjære tabell når jeg sjekket fergeruta hjemme, om jeg ikke traff perfekt der måtte jeg kjøre 4-5 mil ekstra rundt en fjord og ta en annen ferge 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Eu -kontroll på fredagen , da er bare å peise på:) bytte bunnpanne pakning, simmering i bakkant  pågår , så er det på plass med flex plate ,converter , girkasse og monter ny olje kjøler til kassen :) 

IMG_7650.jpeg

IMG_7636.jpeg

IMG_7634.jpeg

IMG_7635.jpeg

IMG_7652.jpeg

IMG_7651.jpeg

Endret av skoglund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Siden vi bor her vi bor blir det bort med billet looken og sort silkematt. 
kommer aldri til vises,  men om man skulle gå på en smell og måtte se den igjen er det ikke en rust klump man ønsker å møte igjen:) 

IMG_7660.jpeg

Endret av skoglund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • skoglund changed the title to E46 - M3 - S62B50 E30 325i M-Tech 1 - Amcar vår prep
  • 1 month later...


Det har vert postet lite her, men camaro ble ferdig stilt og eu ok for 2 nye år til. 
Bmw krangler litt med en dørlås som ikke vill la seg åpne, så får man se om  det blir noen timer ledig til utbedring av dette.  
Ellers har den hvert i bruk etter at den ble eu godkjent . 
legger med noen bilder de de nyter sol og varme. 

IMG_7909.jpeg

IMG_7907.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Jeg er ikke sikker , trur selv det har noe med Micro switch å gjøre siden den ikke vill låse opp på fjernkontroll etter at døra ikke ville åpne seg noe mere :( men skal da finne ut av det , men ønsker å ødelegge minst mulig . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, skoglund skrev:

Takk. Jeg er ikke sikker , trur selv det har noe med Micro switch å gjøre siden den ikke vill låse opp på fjernkontroll etter at døra ikke ville åpne seg noe mere :( men skal da finne ut av det , men ønsker å ødelegge minst mulig . 

Ja kan fort være noe sånt ja .

Vet bare at på e34 så er det et stag som hopper av og da kan man bare glemme å få opp døren uten å ta av dørtrekk og det er jo styr med en dør som er lukket igjen 😅

Men ja du kommer i mål her .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...