sveigis Skrevet August 12 Skrevet August 12 1 time siden, Olaandref skrev: 12000 for en maskin som skal brukes noen få timer?? 😅 Da kan man like gjerne kjøpe en Ibix sandblåser for den prisen . Galskap helt enkelt .😅 Olaandref reagerte på dette 1
RF91 Skrevet August 12 Skrevet August 12 Eg ha ein slik og e fornøyd. Får samme maskina som går på luft óg, men med knøttliten biltemakompressor so va ikkje da tema ein gang 😅 Ska seiast at eg betalte langt mindre enn 12 000 for min 😂 Må no vel kunna finna ein billigare plass å handla?
Eystein Ose Skrevet August 12 Skrevet August 12 1 time siden, sveigis skrev: Da kan man like gjerne kjøpe en Ibix sandblåser for den prisen . Galskap helt enkelt .😅 Når det gjelder understellsmasse er vell ikke sandblåsing det beste heller. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet August 12 Skrevet August 12 2 timer siden, Eystein Ose skrev: Når det gjelder understellsmasse er vell ikke sandblåsing det beste heller. Neida overhode ikke ,men da finnes det langt andre alternativer som man kan bruke til den prisen . Det sagt så har en bekjent samme maskinen som du linket til og ja sykt god ,men ikke 12000 god 😊 Og det jeg mente er at man har mer glede i en skikkelig blåser kontra denne generelt . Men for all del sikkert verdt pengene om man driver og skreller understell i tid og utide . Olaandref reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet August 12 Forfatter Skrevet August 12 7 timer siden, Eystein Ose skrev: Småpeng det for en so handla S38 dela i samme tempo som vi andre kjøpe brød å pålegg😂 Haha, jeg var så dum og tok en kjapp kalkulering på utlegg i bilen så langt, kun deler. Jeg måtte stoppe til slutt, fant ut det kunne stått en fin E30 325i på tunet, og da er jeg milevis fra å ha kjørbar bil enda 😅 Men en slik maskin har jeg faktisk tro på, vil tro det blir mindre svevestøv som pustes inn med en slik, kontra en maskin som sliper bort stoffet. Må se om jeg finner rimeligere alternativ 🙂
Eystein Ose Skrevet August 12 Skrevet August 12 Hører du er sjømann! Litt innblanding av HMS så er hele prisen forsvart😂 @hsd har god erfaring me slik maskin. Mener på understellsmassen ender som pulver på bakken som lett kostes opp
Olaandref Skrevet August 12 Forfatter Skrevet August 12 7 timer siden, RF91 skrev: Eg ha ein slik og e fornøyd. Får samme maskina som går på luft óg, men med knøttliten biltemakompressor so va ikkje da tema ein gang 😅 Ska seiast at eg betalte langt mindre enn 12 000 for min 😂 Må no vel kunna finna ein billigare plass å handla? Husker du hvor du kjøpte den? 🙂
Olaandref Skrevet August 12 Forfatter Skrevet August 12 4 timer siden, sveigis skrev: Neida overhode ikke ,men da finnes det langt andre alternativer som man kan bruke til den prisen . Det sagt så har en bekjent samme maskinen som du linket til og ja sykt god ,men ikke 12000 god 😊 Og det jeg mente er at man har mer glede i en skikkelig blåser kontra denne generelt . Men for all del sikkert verdt pengene om man driver og skreller understell i tid og utide . Nei, det skal en del arbeidstimer til for å forsvare 12000 😅
Olaandref Skrevet August 12 Forfatter Skrevet August 12 6 minutter siden, Eystein Ose skrev: Hører du er sjømann! Litt innblanding av HMS så er hele prisen forsvart😂 @hsd har god erfaring me slik maskin. Mener på understellsmassen ender som pulver på bakken som lett kostes opp Ja, regner med den der river den opp i stedet for å slipe den av 🙂
RF91 Skrevet August 12 Skrevet August 12 2 timer siden, Olaandref skrev: Husker du hvor du kjøpte den? 🙂 Måtte leita ein del i gamle elektroniske postar, men fann ut at den blei handla hjå MultiLakk AS 🙃 Olaandref reagerte på dette 1
E.C. Skrevet August 12 Skrevet August 12 Dette var sjukt høy pris på den. Jeg mener å ha sett den ned i halvparten og den som går på trykkluft enda lavere. 12k er mye, så blir det forbruksmateriell av type børster i tillegg. Lov å håpe at det blir billigere igjen, men tviler litt. Olaandref reagerte på dette 1
Ingvaldsen Skrevet August 12 Skrevet August 12 12 timer siden, RF91 skrev: Får samme maskina som går på luft óg, men med knøttliten biltemakompressor so va ikkje da tema ein gang flotte de på luft, men de skal helst ha 600 l/m om de skal fungere skikkelig. så uten skikkelig kompressor eller store tanker så bli det mange pauser. sveigis og Olaandref reagerte på dette 2
RF91 Skrevet August 13 Skrevet August 13 9 timer siden, Ingvaldsen skrev: flotte de på luft, men de skal helst ha 600 l/m om de skal fungere skikkelig. så uten skikkelig kompressor eller store tanker så bli det mange pauser. Ja, og med nevnte kompressor so blei da uaktuelt for meg. I tillegg syns eg da e lettare å dra rundt på ein liten og lett skøyteledning kontra ein luftslange. Åsso slapp eg å høyra på kompressoren heile dagen sidan den står inne i garasjen, rett ved fronten på bilen 🙃 sveigis og Olaandref reagerte på dette 2
Olaandref Skrevet August 13 Forfatter Skrevet August 13 Kan jo være denne er et ok alternativ, 300l/m. Har kompressor til det, men det står som med @RF91 i garasjen like ved bilen, er litt mer bråk av en kompressor enn en vanlig vinkelsliper, føles i hvert fall slik.
Olaandref Skrevet August 29 Forfatter Skrevet August 29 Dro på meg bronkitt forrige uke når det skulle bygges terrasse, så da blir det sofatid og YouTube, kom over noen bra filmer med karrosseriarbeid, så det er ikke helt feil det heller. DrSakke, sveigis og Skulebollen reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå