HakonLimseth Skrevet Søndag kl. 19:56 Skrevet Søndag kl. 19:56 To smakefulle modifikasjoner, Style 312-felger og M-sport ratt. Har aldri vært spesielt fan av originalt E65 ratt, så M-sport-rattet fra E60 gjorde virkelig susen👌 Passet felgene rett på E65 uten spacer, eller måtte du space dem ut?
ehaugsnes Skrevet Søndag kl. 20:00 Forfatter Skrevet Søndag kl. 20:00 3 minutter siden, HakonLimseth skrev: To smakefulle modifikasjoner, Style 312-felger og M-sport ratt. Har aldri vært spesielt fan av originalt E65 ratt, så M-sport-rattet fra E60 gjorde virkelig susen👌 Passet felgene rett på E65 uten spacer, eller måtte du space dem ut? Takk! 😊 måtte ha 15mm spacer bak pga høyt innpress på f01 hjul, men foran passer det fint. Skal uansett ha 20mm bak og 10mm foran for enda litt finere fitment
ehaugsnes Skrevet Torsdag kl. 17:40 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 17:40 Har tatt på meg et stort prosjekt til e65’n… 🙃 interiøret er vel per nå det eneste jeg ikke liker med den. Har finni dashbord, midtkonsoll, gulvteppe og dørtrekk i fullskinn fra Polen. I Champagne-farge setene fra samme bil var uten hull for kjøling, og noget slitne. Så de sto jeg over. Er vel nært umulig og finne nytt skinn eller like seter separat, så jeg tenker jeg prøver og få de farga. Har en kamerat som er veldig flink og nøye i dette faget, og han påstår og ha farga flere seter med holdbart resultat. Om dette blir en suksess så blir dette prikken over i’en på e65’n😃 noen som veit en effektiv fremgangsmåte og fjerne det svarte myke belegget utapå plastdeksla? Er vel likt på mye e60 og e90 og. Veit m539 gjordet i en film, men tar imot flere tips og! Ampera, Iv3rs3n, sveigis og 2 andre reagerte på dette 5
Saltkjelen Skrevet Torsdag kl. 18:26 Skrevet Torsdag kl. 18:26 46 minutter siden, ehaugsnes skrev: setene fra samme bil var uten hull for kjøling, og noget slitne. Så de sto jeg over. Er vel nært umulig og finne nytt skinn eller like seter separat, så jeg tenker jeg prøver og få de farga. [...] *kremt* Cools i Nederland *kremt* Grand design i Russland *kremt*.. Dette kommer til å bli vanvittig fint. Kan du ikke separere skinnet fra B-stolpen og flytte over til din, slik at du slipper et blankt deksel?
ehaugsnes Skrevet Torsdag kl. 18:36 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 18:36 8 minutter siden, Saltkjelen skrev: *kremt* Cools i Nederland *kremt* Grand design i Russland *kremt*.. Dette kommer til å bli vanvittig fint. Kan du ikke separere skinnet fra B-stolpen og flytte over til din, slik at du slipper et blankt deksel? Tell me more about this🫣 hva mener du? B-stolpe dekselet jeg har fra før er beige skinn øverst og beige plast ned mot gulvteppet, mens dette nye er champagne skinn øverst og svart plast nederst. Tenkte og fjerne det slitte sorte laget på plasten og lakkere det på nytt😃
Saltkjelen Skrevet Torsdag kl. 18:46 Skrevet Torsdag kl. 18:46 Tenkte ikke på at du hadde beige underdel, men tror kanskje det beste da vil være å finne et sort deksel som er helt og så flytte over champagnedelen? Kan godt være lakkering blir bra, men kan se for meg at det ikke blir like slitesterkt (?). Alternativt sende avgårde dette og få skinn på denne delen samtidig med eventuelle seter. Blir selvsagt på noen kroner for omtrekking, men resultatet blir jo også som originalt.
Eystein Ose Skrevet Torsdag kl. 19:03 Skrevet Torsdag kl. 19:03 35 minutter siden, Saltkjelen skrev: *kremt* Cools i Nederland *kremt* Grand design i Russland *kremt*.. Problemet er at bilen er nok bytta ut i en E53 X5 før delene har komt ned til Nederland🤪🤷🏻♂️ Saltkjelen, ehaugsnes, gnilb og 4 andre reagerte på dette 7
ehaugsnes Skrevet Torsdag kl. 19:04 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 19:04 14 minutter siden, Saltkjelen skrev: Tenkte ikke på at du hadde beige underdel, men tror kanskje det beste da vil være å finne et sort deksel som er helt og så flytte over champagnedelen? Kan godt være lakkering blir bra, men kan se for meg at det ikke blir like slitesterkt (?). Alternativt sende avgårde dette og få skinn på denne delen samtidig med eventuelle seter. Blir selvsagt på noen kroner for omtrekking, men resultatet blir jo også som originalt. Det er langt fra slitesterkt orginalt heller, men tror m539 lakkerte med matt klarlakk når han tok hele interiøret i e65’n hans. Ble orginal finish og😊 angående seter så tror jeg at omtrekking blir for dyrt desverre.. med mindre det har gått an og plukka av orginalskinn og sendt inn, og fått tilbake noe i rett farge. Men har litt lyst til og prøve farging og.. av noen som kan det vel og merke😅
Saltkjelen Skrevet Torsdag kl. 19:08 Skrevet Torsdag kl. 19:08 3 minutter siden, ehaugsnes skrev: Det er langt fra slitesterkt orginalt heller, men tror m539 lakkerte med matt klarlakk når han tok hele interiøret i e65’n hans. Ble orginal finish og😊 angående seter så tror jeg at omtrekking blir for dyrt desverre.. med mindre det har gått an og plukka av orginalskinn og sendt inn, og fått tilbake noe i rett farge. Men har litt lyst til og prøve farging og.. av noen som kan det vel og merke😅 Det er mulig å vrenge av trekkene selv. De er ikke avhengig av setene for å sy, så tipper de snitter opp eksisterende trekk og syr nytt basert på det i så fall.
ehaugsnes Skrevet Torsdag kl. 20:12 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 20:12 1 time siden, Eystein Ose skrev: Problemet er at bilen er nok bytta ut i en E53 X5 før delene har komt ned til Nederland🤪🤷🏻♂️ Neida! Se for deg en e53 i tillegg til e65’n… og e46’n🥹 Eystein Ose reagerte på dette 1
Eystein Ose Skrevet Torsdag kl. 21:16 Skrevet Torsdag kl. 21:16 Har kartlagt at du har en 7er->E53->M3 syklus. Er litt som raskt, billig og bra innen handverkere, du kan bare velge to🤭 Saltkjelen og ///M-ini95 reagerte på dette 2
sveigis Skrevet i går, 04:28 Skrevet i går, 04:28 Champagne interiør blir utrolig fint i denne bilen 😊 Egentlig utrolig hvor mye fint der finnes til disse bilene må jeg si . Så gleder meg til å se ferdig oppsett. Skaff en e53 til nå så blir det 2000 tallet her så det suser .😊
HakonLimseth Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Aldri sett denne fargen på ett interiør før, men var en fin middelvei mellom beige og hvit. Artig med noe unikt som ikke alle andre har 😃 Lakkerte om dekselet på rattet til E60'en, har holdt i tre år hittill. Brukte label remover fra CRC for å få bort mesteparten, også tok jeg resten med sandpapir. Ikke kjøp biltema sin, den høgger ikke i nesa og drar i hvert fall ikke skinnet av pølsa. Før: Etter: Første gang jeg lakkerte, så ble ikke helt 100% fornøyd. Ble litt urenheter i lakken, men kan ikke forvente mer når man står ute i sola med vind. Ser fint ut på avstand, som mye annet på bilen 😆
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå