ehaugsnes Skrevet Mandag kl. 10:26 Forfatter Skrevet Mandag kl. 10:26 Imens jeg venter på servicedeler til e65’n slik at jeg kan lage en post om den, fikk jeg en annen hyggelig melding idag! Gulvmattene til e53’n er ferdiglaga😄 det blir en fin gave siden jeg har eid bilen i to år imorgen. Ikke så mye og skryte av, men jeg har aldri eid en bil så lenge før😆 skal sette meg ned og finne ut alt som er bytta på den ila den tiden mattene ser veldig bra ut. Dette er ikke orginale matter, men ser ut til og være veldig bra kopier. Rett farge på skinnet er det og i og med at man fikk slike matter orginalt på e53 så får det gå. De kommer seg på rundt 3000kr + frakt, og de har i flere farger og til fler modeller og! Om noen andre her inne trenger. mr.pingu, BMWE39turbo, Tony Soprano og 8 andre reagerte på dette 11
Snagg30 Skrevet Mandag kl. 10:37 Skrevet Mandag kl. 10:37 Er vell ikke så heldig at de finnes til E46 M3?
ehaugsnes Skrevet Mandag kl. 11:00 Forfatter Skrevet Mandag kl. 11:00 21 minutter siden, Snagg30 skrev: Er vell ikke så heldig at de finnes til E46 M3? Jo, har sett et par e46 med de 😎 e39 og. https://www.topmats.cz/bmw-e46/ Tony Soprano reagerte på dette 1
Snagg30 Skrevet Mandag kl. 12:21 Skrevet Mandag kl. 12:21 Se der ja, dette vil jo matche veldig pent. Ikke perfekt men nede ved fot enden er det litt mørkere så mulig man slipper unna med litt farge forskjell. Må prøves hvert fall tusen takk fupsaker og Tony Soprano reagerte på dette 2
ehaugsnes Skrevet Mandag kl. 12:41 Forfatter Skrevet Mandag kl. 12:41 15 minutter siden, Snagg30 skrev: Se der ja, dette vil jo matche veldig pent. Ikke perfekt men nede ved fot enden er det litt mørkere så mulig man slipper unna med litt farge forskjell. Må prøves hvert fall tusen takk det blir nok knall i din og😁
Skulebollen Skrevet i går, 22:39 Skrevet i går, 22:39 Nydelige matter! Skulle hatt nye grå til m5en min også, men står det kun sendes til tjekkia og Slovakia?
ehaugsnes Skrevet 18 timer siden Forfatter Skrevet 18 timer siden 6 timer siden, Skulebollen skrev: Nydelige matter! Skulle hatt nye grå til m5en min også, men står det kun sendes til tjekkia og Slovakia? Det står det, men det var ikke noe problem og sende til Norge. Har en venn i Tsjekkia som satte meg i kontakt med han kan høre med han om du vil? Evt kan du og. @Snagg30 kjøpe et sett sammen? prisen kom seg btw på 2000NOK inkl frakt og. Så kommer det vel toll utenom. Innafor! Snagg30, sveigis, Skulebollen og 1 annen reagerte på dette 3 1
sveigis Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden De mattene blir pent i bilen din ,så jo originale ut 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå