Gå til innhold

Hvor kan man kjøpe EGR delete kit til M57

Swear
 Share

Anbefalte innlegg

15 timer siden, Reef89 skrev:

Prisen er sånn for ordentlige ting.
Hva med å lete litt selv på internett?  finner nok på ali, ebay, amazon osv.

Grunn til at jeg egentlig spør er at jeg aner ikke hvilket type av de jeg skal kjøpe 😅

Den ene finnes det bare direkte tube mot slange

Det andre er vel annerledes med kobling på til noe som het anti-shuder valve (se bildet)

Aner ikke om denne (anti-shuder valve) er viktig å ha med eller skal den bare fjernes også?

Screenshot_20230202_013705_Chrome.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...

2670,- ink mva koster TRF kittet veil. ut til kunde. Dette er da fra norsk leverandør (TRF direkte eller en av våre forhandlere), med norske rettigheter. Jeg tipper forskjellen ikke er så stor innen du er ferdig med frakt, fortollingsgebyr og mva fra div utenlandske leverandører.

Videre kan det være greit å påpeke;

• Det er vi som opprinnelig har utviklet denne løsningen (termostat kit og EGR, og metoden). Det fantes ingen andre lignende når vi slapp vårt produkt for 10(?) år siden.
  • TRF produktet har flere funksjoner, og er klargjort for nødvendige tillegg ved evt videre tuning
  • TRF produktet løser flere av de tekniske utfordringene på en bedre måte, som sikrer deg riktig driftsikkerhet
  • Vi vet eksakt hva du skal ha til din bil, uten noe mer klabb og babb. Det er del av garantien vår at du får riktig produkt, første gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...