Swear Skrevet Januar 31, 2023 Share Skrevet Januar 31, 2023 Har dere noe link, hvor man kan kjøpe EGR og Thermostat delete kit til E60 2004-model m57d30tu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 31, 2023 Share Skrevet Januar 31, 2023 Får kjøpt fra @TRF. Quickfix.no Marius2002 og TRF reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swear Skrevet Februar 1, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2023 3 timer siden, E.C. skrev: Får kjøpt fra @TRF. Quickfix.no Takk, men prisen er jo helt insane, 3k for litt metal? Noen andre steder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 1, 2023 Share Skrevet Februar 1, 2023 Prisen er sånn for ordentlige ting. Hva med å lete litt selv på internett? finner nok på ali, ebay, amazon osv. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Februar 1, 2023 Share Skrevet Februar 1, 2023 https://www.darksidedevelopments.co.uk/products/bmw-2-0-3-0-m47-m57-engine-egr-delete-race-pipe-for-alloy-boost-pipe.html Frakt og moms kommer i tillegg. Swear reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swear Skrevet Februar 2, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2023 15 timer siden, Reef89 skrev: Prisen er sånn for ordentlige ting. Hva med å lete litt selv på internett? finner nok på ali, ebay, amazon osv. Grunn til at jeg egentlig spør er at jeg aner ikke hvilket type av de jeg skal kjøpe 😅 Den ene finnes det bare direkte tube mot slange Det andre er vel annerledes med kobling på til noe som het anti-shuder valve (se bildet) Aner ikke om denne (anti-shuder valve) er viktig å ha med eller skal den bare fjernes også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 2, 2023 Share Skrevet Februar 2, 2023 Du kan ikke fjerne gasspjeldet på en bil med partikkelfilter. Swear reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 4, 2023 Share Skrevet Februar 4, 2023 Hmm... 2670,- ink mva koster TRF kittet veil. ut til kunde. Dette er da fra norsk leverandør (TRF direkte eller en av våre forhandlere), med norske rettigheter. Jeg tipper forskjellen ikke er så stor innen du er ferdig med frakt, fortollingsgebyr og mva fra div utenlandske leverandører. Videre kan det være greit å påpeke; Det er vi som opprinnelig har utviklet denne løsningen (termostat kit og EGR, og metoden). Det fantes ingen andre lignende når vi slapp vårt produkt for 10(?) år siden. TRF produktet har flere funksjoner, og er klargjort for nødvendige tillegg ved evt videre tuning TRF produktet løser flere av de tekniske utfordringene på en bedre måte, som sikrer deg riktig driftsikkerhet Vi vet eksakt hva du skal ha til din bil, uten noe mer klabb og babb. Det er del av garantien vår at du får riktig produkt, første gang uglefossen, Marius2002, papertiger og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 5, 2023 Share Skrevet Februar 5, 2023 Kan legge til at trf kitet ser oem ut til en viss grad. Min m57 med trf egr delete kit kom gjennom eu uten problemer. TRF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå