TurboJens Skrevet Mars 5, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2023 (endret) Skifta oljen og hardykoblinga i dag. Suksess, men ein bismak er det, høyrde etterpå at pumpa lagar ein del lyd, truleg er det rusta inni elektromotoren så denne vil nok ikkje vare så lenge, så då er det berre å belage seg på å gjere heile jobben ein gong til seinare. For å fylle olje tok eg en greasenippel i M8x1 og slipte av begge endane så eg blei kvitt ventilen og fekk større hol sånn at eg kunne presse oljen inn gjennom ein vanleg slange, fungerte utmerket. Det positive er at vibrasjonen eg har hatt er vekke, om det er pga. Haldexen eller hardykoblinga er uvisst, den var i dårleg forfatning men ut i frå korleis vibrasjonen var trur eg det var haldexrelatert. Følgte egentlig desse russerane på youtube og jobben gjekk enklare enn venta. Gjekk med to 750ml boksar med bremserens, var ganske mykje avleiringar inni der. Legg ved litt bilder, sidan det ikkje finst så mykje av det på det store internettet. Endret Mars 5, 2023 av TurboJens mslello, ///M-ini95, papertiger og 5 andre reagerte på dette 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 5, 2023 Share Skrevet Mars 5, 2023 Bra jobb det der, og godt det ble resultater utav det! TurboJens og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Mars 5, 2023 Share Skrevet Mars 5, 2023 6 timer siden, TurboJens skrev: Suksess, men ein bismak er det, høyrde etterpå at pumpa lagar ein del lyd, truleg er det rusta inni elektromotoren så denne vil nok ikkje vare så lenge, så då er det berre å belage seg på å gjere heile jobben ein gong til seinare. Topp med oppdatering 👍 Du fant ikke noe Haldex delenummer på pumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet Mars 5, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2023 (endret) 5 hours ago, 540is said: Topp med oppdatering 👍 Du fant ikke noe Haldex delenummer på pumpa? Ja, eg meinar at oppdateringa er noko av det viktigaste med eit forum, at det faktisk kjem løysing på problema og ikkje berre spekulasjonar Det stod vel ein lapp på, men gløymde å ta bilde. Men har søkt litt og detta ser ut til å vere ei Haldex pumpe til generasjon 5, skulle vel i teorien passa overeins mellom mange bilmerker men det er sikkert ulike kontakter eller kabellengder som gjere at det ikkje "passar". https://www.autodoc.co.no/vaico/17410347 eller https://www.haldexrepairs.co.uk/shop/pumps/bmw-mini-haldex-repair-kit-hydraulic-pump-part-number-3310-8663457/ GS har og til 3413kr. Eg kjem til å kjøpe den frå autodoc ein dag jojoprisen er på sitt lavaste. Eg har og lese at det er anbefalt oljeskift på denne for kvar 20-60..000km.. Det virka i kortaste laget spør du meg, men ein plass mellom 30.000 og 300.000km er sikkert eit greitt kompromiss Endret Mars 5, 2023 av TurboJens papertiger, Otis og mslello reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet April 16, 2023 Forfatter Share Skrevet April 16, 2023 Liten oppdatering, skulle skifte pumpa i går og når eg tappa av oljen som hadde vore der vel 1.000km så var den full i mørk gørr og gullfarga partiklar. Eit lite internettsøk viste at lamellane er gullaktige på farge så då blei det bestilt nye lamellar frå UK og overtrykksventil og inng.aksel med tetningar frå GS. Får håpe det gjere susen, er jo ikkje noko anna inni der som er for slitedeler å rekne. Har og hatt vibrasjon ved pådrag fortsatt så jakta fortsette, men må få Haldex koblinga i orden før eg gjere noko meir. Håpar eg sleppe å kjøpe ny mellomaksling eller noko anna spinndyrt i alle fall. mslello og Otis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet April 27, 2023 Forfatter Share Skrevet April 27, 2023 Etter langt og lenge dukka det opp litt deler i posten.. Så langt kjennest alt bra ut, fekk igrunn heilt ny bil av detta. Håpar det varer Sidan eg har skifta "alt" så er det ikkje godt å sei kva som var problemet eller om det var sammensatt. Kjøpte lamellar til en Volvo ellernoko då det ikkje fanst å kjøpe lamellar til BMW, men det stod at dei var til alle gen4/5 haldex så tok sjansen. Passa perfekt. Ja eg veit det er litt rust, men eg gidde ikkje gjere noko med det. Er berre dei pulverlakkerte delene i bakstillinga så om det skulle omkomme før resten av bilen får eg kjøpe nytt/brukt. Det er ei slitar detta så skal berre reparere ting som treng reparasjon. mslello, papertiger, 540is og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet April 30, 2023 Forfatter Share Skrevet April 30, 2023 Ok, då er konklusjonen klar. Har køyrt nokre hundre kilometer etter reparasjon og har til og med funne ein liten snøflekk. xDrive fungerar utmerket, truleg bedre enn nokon gong sidan den virkar for å trekke meir bak enn nokon gong før (krabbar sidelengs ved aks. frå stilleståande, det har ikkje vore den følelsen før) I tillegg er konklusjonen at detta har vore eit problem i lang tid, for alle rare små nykker og vibrasjonar som har vore litt av og på er heilt vekke. Faktisk er nybilfølelsen tilbake, ingen sporing ved akserelasjon eller noko. For eit par-tre år sidan var det noko feilkode frå abs ang. overoppheta transfer box, ikkje at det er noko temperatursensor der men problema med firehjulsdrifta kan altså ha vore der i lang tid. Så har du ein slik bil, skift for all del oljen! Helst i går... Marius2002, Otis, Hpi og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå