Mykledust Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden Då har eg komt meg etter all festinga i romjula😜😜 Sett meg lei av å irritere og misunne alle som allerede har leita fram bilane sine, so IDAG! Blei det ei solid garasjeøkt ilag med god hjelp kompisa Dei gjekk laus på frambremsene og fekk bytta over til m5 skjever og calippera🫡 Eg gikk lause på noke minst like skummelt: Først bytte av drev og kjede til oljepumpa Vanskelig å få fram på bilde, men her har det gått skeivt/feil stramming eller noko slikt. Tennene var heilt oppetne på utsida. Og over til det skumlaste av alt: MONTERE REGISTER kompis med 3d printer kjøyrte ut noken låseverktøy til kamaksling i hardplast. Imponert over alt en kan få til😂 kjede montert. Motor i Tdc Alt på plass, so far so good! 6mm slækk på kjeden. Skrape pakning på deksel, bytte simmeringen også skrekken kom under montering av nedre deksel! Særs dårlig original festemateriell. (12nm på momentnøklen) Heldigvis er ein føre var og har kjøpt inn bøttevis av m6 boltar til akkurat slike situasjonar! Nærma seg tid for hermetisk lukking av register og begynne å leve etter «out of sight, out of mind» Definitivt jobben eg grua meg mest til, men motor tørna som en draum og eg kan ikkje anna å sei en her e alt som det skal være time wil sjølvsagt tell. Fortsatt god helg. Xoxo Olaandref, Ampera og sveigis reagerte på dette 3
Olaandref Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Hard festing ned i Nordfjord skjønner jeg 😂 Men kjekt å se fremgang her, blir spennende å se hvordan dette blir 👌 Mykledust og sveigis reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå