Mykledust Skrevet Søndag kl. 19:26 Forfatter Skrevet Søndag kl. 19:26 Knallharde daga for tida; vårvinne, takskifte på huset med meir fått litt tid til bmw mellom slaga! Etter ei ringerunde her på fredag fekk eg taki en hyggelig kar med metallforduftings-verkty Han tok jobben med å frese ut større utsparing til startmotoren. Strøkent arbeid, nytt bekjentskap og ei skikkelig redning! Va redd eg måtte sette vikelsliparen i arbeid😂 Han tok til og med gradene på berre ein time arbeid for en snau riksdaling Resultatet blei som bildet viser Perfekt! Neste bilde viser min maskinering. Går under kategorien «godt nok» No blir det prøvepassning next! 😄😄 viggo E34, HakonLimseth, Olaandref og 1 annen reagerte på dette 4
Mykledust Skrevet i går, 16:08 Forfatter Skrevet i går, 16:08 (endret) Kort lita effektiv økt idag Triks frå internett: tynt lag med rtv el lignande på begge sider av innsugspakningane Påført med presisjonsverktøy: Montert på innsug. Planen var å lakke dei og få dei blanke, fine og stilige. Det får eg ta igjen..😂 Tolmodighetsprøve.. åsso med ett motordeksel på toppen berre for å sjå :)))) Endret i går, 16:12 av Mykledust Ampera, Mortenej, tennbrikket og 2 andre reagerte på dette 5
RF91 Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Nærma seg javnt og trutt nåke her 🙂 Men vil ikkje da kunna gi problem seinare om startar og svinghjul e opent for elementa i lengden? Vurdert å sveisa på eit lite deksel for å dekka da til littegrann? 🙂
Mykledust Skrevet 21 timer siden Forfatter Skrevet 21 timer siden 44 minutter siden, RF91 skrev: Men vil ikkje da kunna gi problem seinare om startar og svinghjul e opent for elementa i lengden? Vurdert å sveisa på eit lite deksel for å dekka da til littegrann? 🙂 Tanken har streifa meg ja. Har tig apperat so det kosta med lite å gjer det. veit ikkje korleis dissa kassene mata opp original på m57, men som du ser på bilde e dar to utsparinga u underkant på flensen mot motor som også e åpne mot m73’en hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå