Bimmer-1 Skrevet Oktober 2, 2023 Share Skrevet Oktober 2, 2023 Hei. Er på utkikk etter en X3 2011 modell med automatgir og lurer egentlig på hvilken av de motorene man bør unngå. Vet at det har vært en del reg kjede problemer.. Takker alle for innspill og tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 2, 2023 Share Skrevet Oktober 2, 2023 34 minutter siden, Bimmer-1 skrev: Hei. Er på utkikk etter en X3 2011 modell med automatgir og lurer egentlig på hvilken av de motorene man bør unngå. Vet at det har vært en del reg kjede problemer.. Takker alle for innspill og tips. Hva er budsjettet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer-1 Skrevet Oktober 2, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2023 Har ikke satt av noe spesielt budsjett. Ønsker diesel motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 2, 2023 Share Skrevet Oktober 2, 2023 En med 3L rekkesekser da. Marius2002 og ///M-ini95 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer-1 Skrevet Oktober 2, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2023 32 minutter siden, E.C. skrev: En med 3L rekkesekser da. Ser den, men nå har jeg sett meg for å kjøpe en 2L som det er flere å velge mellom og så er det "litt" snillere på i pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 2, 2023 Share Skrevet Oktober 2, 2023 Da høres det fort ut som at du har et budsjett allikevel? Skal du ha en 4'er så kjøper du nyest mulig, med lavest km-stand. Fortrinnsvis med bytter kjede/strammer og høytrykkspumpe. Marius2002 og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 3, 2023 Share Skrevet Oktober 3, 2023 9 timer siden, E.C. skrev: Da høres det fort ut som at du har et budsjett allikevel? Skal du ha en 4'er så kjøper du nyest mulig, med lavest km-stand. Fortrinnsvis med bytter kjede/strammer og høytrykkspumpe. Nettopp, se etter B47 motoren. Styr unna N47, med B47 da er du på 2015-2017 modeller. Nedtunet versjoner er også litt daffe, så gå for de originale 190hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Oktober 3, 2023 Share Skrevet Oktober 3, 2023 Som nevnt tidligere, 2015 og oppover med lavest mulig km.stand. Bikker vel fort 300'+ noe som i mine øyne begynner å bli sinnsykt mye spenn for forholdsvis gammel bil med kun en 2liter. Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet Oktober 3, 2023 Share Skrevet Oktober 3, 2023 6 hours ago, Evenol said: Som nevnt tidligere, 2015 og oppover med lavest mulig km.stand. Bikker vel fort 300'+ noe som i mine øyne begynner å bli sinnsykt mye spenn for forholdsvis gammel bil med kun en 2liter. Den 2literen med 190hk bør du prøve før du bestemmer deg i alle fall Er ein god motor, ganske sprek til å vere en 2liter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer-1 Skrevet Oktober 4, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2023 På 2.10.2023 den 23.06, E.C. skrev: Da høres det fort ut som at du har et budsjett allikevel? Skal du ha en 4'er så kjøper du nyest mulig, med lavest km-stand. Fortrinnsvis med bytter kjede/strammer og høytrykkspumpe. Jeg har ikke satt av noe budsjett. Jeg ønsker som beskrevet bare en som kan litt om disse motorene til å fortelle hvilken motor man skal unngå, altså motorkode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer-1 Skrevet Oktober 4, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2023 På 3.10.2023 den 9.22, Evenol skrev: Som nevnt tidligere, 2015 og oppover med lavest mulig km.stand. Bikker vel fort 300'+ noe som i mine øyne begynner å bli sinnsykt mye spenn for forholdsvis gammel bil med kun en 2liter. Det blir litt mye å gi for en 2015 modell synes jeg, kan like gjerne kjøpe en X5 til den prisen. Evenol reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525TDSA Skrevet Oktober 5, 2023 Share Skrevet Oktober 5, 2023 Hvis du har maskinskadeforsikring dekker vel den registerkjede og høytrykkspumpe hvis det skulle ryke på N47? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 5, 2023 Share Skrevet Oktober 5, 2023 (endret) Det ligger ute en 2011 x3 med 35i motoren nå. Endret Oktober 5, 2023 av Otis Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 5, 2023 Share Skrevet Oktober 5, 2023 32 minutes ago, Otis said: Det ligger ute en 2011 x3 med 35i motoren nå. 2 stk faktisk. Ikke så gale priser heller. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 5, 2023 Share Skrevet Oktober 5, 2023 Absolutt ikke. Jeg fikk veldig lyst på en x3 med 35i motoren, det tror jeg kan være en veldig fin bil. Har kjørt 535ix og motoren var helt nydelig i den bilen. Stille og sterk! E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå