Gå til innhold

Pre LCI til LCI


Martinuss1
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann! Ny på forumet :) 

Mitt første spørsmål er. Passer dørtrekk fra e61 LCI, i en preface? Passer dørtrekk fra e60 i en e61? 
 

Nylig kjøpt meg en Carbonsort 2006 525d som primært skal brukes til pendling. Kjenner jeg meg rett blir det noe modifikasjoner på den. 
 

Er litt stasj på den fra før: som Kw v2 som er godkjent i vognkort. Originale M5 speil. Style 128 på sommerdekk. Steg 2 tune på motor/gir. Dpf og cat delete, samt swirflaps delete. 

Grunnen til at jeg vil endre interiøret er pga at det er beige. Stort pluss at taktrekk og det som hører til er sort :) 
 

På forhånd, Takk!

IMG_8321.png

IMG_8320.png

IMG_8398.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må forlenge ledningsnettet til vindusheisbryterne. Ellers er de ok. 

Edit: Dørtrekk fra sedan/touring passer om hverandre. Jeg har sorte pre-LCI dørtrekk liggende om du skulle være interessert i det. Skal du beholde det beige interiøret ditt, kan du lage tofargede dørtrekk med sort/beige. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MagnusAG99 skrev:

Sjekk på www.realoem.com, legg inn bilen din, og legg in en sedan fra samme tidsperiode og sammenlign delenummer. 

I tilfelle du ikke visste det, så trenger du bare å trykke på delenummeret så får du opp en liste over hvilke biler som bruker den delen :D

dfsfdsfsdfds.thumb.PNG.bcef3ced6f7afe05c35bdcb1b4b1c089.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
På 23.12.2023 den 21.48, Saltkjelen skrev:

Du må forlenge ledningsnettet til vindusheisbryterne. Ellers er de ok. 

Edit: Dørtrekk fra sedan/touring passer om hverandre. Jeg har sorte pre-LCI dørtrekk liggende om du skulle være interessert i det. Skal du beholde det beige interiøret ditt, kan du lage tofargede dørtrekk med sort/beige. :) 

Har fått taki i sort dørtrekk. Så da blir det tofargede dørtrekk. Har litt inspirasjon fra en annen på forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...