sverrjo Skrevet Juli 2 Share Skrevet Juli 2 et gult og et rødt lys??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juli 2 Share Skrevet Juli 2 2 minutter siden, sverrjo skrev: et gult og et rødt lys??? Ikke bra. Lars89, papertiger og Larssoyl reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 2 Share Skrevet Juli 2 Not good. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 2 Share Skrevet Juli 2 (endret) Har du bilde av hva som står på skjermen? Hva er egentlig spørsmålet? Endret Juli 2 av Lars89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sverrjo Skrevet Juli 2 Forfatter Share Skrevet Juli 2 2 timer siden, Lars89 skrev: Har du bilde av hva som står på skjermen? Hva er egentlig spørsmålet? Det var et gult lys på serviseintervall, nå er det kommet et rødt i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HakonLimseth Skrevet Juli 2 Share Skrevet Juli 2 6 minutter siden, sverrjo skrev: Det var et gult lys på serviseintervall, nå er det kommet et rødt i tillegg. Husker jeg riktig så er den gul når du begynner å nærme deg intervallet, og det røde kommer når du har passert det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 2 Share Skrevet Juli 2 10 minutes ago, sverrjo said: Det var et gult lys på serviseintervall, nå er det kommet et rødt i tillegg. Ja, det er jo sånn disse funker, som et trafikklys. Du har grønt som blir til gult og deretter rødt om man ikke utfører service inkl. tilhørende resett av serviceindikatoren i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 3 Share Skrevet Juli 3 12 timer siden, sverrjo skrev: et gult og et rødt lys??? For all del. Ikke bruk for mye tid av livet ditt på å skrive utfyllende slik at andre forstår hva du spør om. 🤦 Reef89, TurboJens, E.C. og 2 andre reagerte på dette 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andre_86 Skrevet Juli 3 Share Skrevet Juli 3 Begynn med å skrive hva som står i tekstene eller hva lampene indikerer av bilde ! Når jeg først leste denne posten her trodde jeg 2-3 ganger att jeg hadde gått glipp av side 1😂 altså, stryk karakter på å forklare deg 😘🤠 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå