Snagg30 Skrevet Juli 2, 2024 Skrevet Juli 2, 2024 2 minutter siden, sverrjo skrev: et gult og et rødt lys??? Ikke bra. papertiger, Larssoyl og Lars89 reagerte på dette 3
Lars89 Skrevet Juli 2, 2024 Skrevet Juli 2, 2024 (endret) Har du bilde av hva som står på skjermen? Hva er egentlig spørsmålet? Endret Juli 2, 2024 av Lars89
sverrjo Skrevet Juli 2, 2024 Forfatter Skrevet Juli 2, 2024 2 timer siden, Lars89 skrev: Har du bilde av hva som står på skjermen? Hva er egentlig spørsmålet? Det var et gult lys på serviseintervall, nå er det kommet et rødt i tillegg.
HakonLimseth Skrevet Juli 2, 2024 Skrevet Juli 2, 2024 6 minutter siden, sverrjo skrev: Det var et gult lys på serviseintervall, nå er det kommet et rødt i tillegg. Husker jeg riktig så er den gul når du begynner å nærme deg intervallet, og det røde kommer når du har passert det.
E.C. Skrevet Juli 2, 2024 Skrevet Juli 2, 2024 10 minutes ago, sverrjo said: Det var et gult lys på serviseintervall, nå er det kommet et rødt i tillegg. Ja, det er jo sånn disse funker, som et trafikklys. Du har grønt som blir til gult og deretter rødt om man ikke utfører service inkl. tilhørende resett av serviceindikatoren i bilen.
Øyvind L. Skrevet Juli 3, 2024 Skrevet Juli 3, 2024 12 timer siden, sverrjo skrev: et gult og et rødt lys??? For all del. Ikke bruk for mye tid av livet ditt på å skrive utfyllende slik at andre forstår hva du spør om. 🤦 E.C., Otis, Andre_86 og 2 andre reagerte på dette 3 2
Andre_86 Skrevet Juli 3, 2024 Skrevet Juli 3, 2024 Begynn med å skrive hva som står i tekstene eller hva lampene indikerer av bilde ! Når jeg først leste denne posten her trodde jeg 2-3 ganger att jeg hadde gått glipp av side 1😂 altså, stryk karakter på å forklare deg 😘🤠
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå