viggo E34 Skrevet Mars 2 Forfatter Skrevet Mars 2 Dukka opp tilbud på glasscoating pakke hos proglazer.no idag, er veldig godt fornøyd med ultracoat egentlig, bra virkning selv etter ca 8 måneder, men har lenge sett på proglazer og reklamene der men har syntes di var for dyre. Så nå når det kjøre halvpris kampanje måtte jeg slå til for å få prøvd denne og. https://proglazer.no/produkt/h3-window-coat-pakke-50ml-n5-spray-wax/ Så blir spennende å se 👌🏼 mslello reagerte på dette 1
viggo E34 Skrevet Mandag kl. 18:03 Forfatter Skrevet Mandag kl. 18:03 Fått lagt på en runde for test med proglazer, så venter på regn nå😅 Ellers fikk den en mellom service nå, ca 15k km, åpnet filter bare for å se der og. Ikke antydning til noe form for spon å motor virker stadig frisk å fin 😊 nermer seg 150k km nå å øyeblikkelig 3års jubileum😅 Gnukkelars, sveigis og Skulebollen reagerte på dette 3
sveigis Skrevet Tirsdag kl. 07:41 Skrevet Tirsdag kl. 07:41 Tre år allerede altså Viggo ?Tiden går fort 😩 Synes ikke det er lenge siden du drev og oppdaterte e34 tråden ,men det begynner jaggu å bli lenge siden .
viggo E34 Skrevet Tirsdag kl. 08:46 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 08:46 Ja det føles ikke ut som det var lenge siden i det heletatt! Men tiden flyr 😅 Var mange år med div e34 å plukke på, en hærlig tid 🤩 Nå har akkurat madammen kommet ut fra vegvesenet med førerkort i boks 🤩🥳 sveigis reagerte på dette 1
viggo E34 Skrevet Torsdag kl. 16:03 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 16:03 Driver å funderer litt på å kjøpe en andre bil for å ta unna småkjøring nå som guttungen har tatt livet av den grå 520d han har dosponisert... tenkte lenge at g05 45e kunne vært ett greit alternativ å bare bytte ut 540d, men vil gjærne ha den noen turer nedover Europa før jeg evt bytter den ut... har jo vært null tull på disse strax 3årene å nestn 65k km. Så dukket det opp en i3 for nermest en slikk og ingenting og man begynner å saumfare finn osv, så var å prøvekjørte en idag. Har hatt en i3 som leiebil ved service tidligere, genial bil på mange måter, men e-pedal? Denne funksjonen blir jeg ikke fortrolig med, der likte jeg Hyunday sin løsning med padleshift hvor du kan justere etter behov å slippe å sitte på pedal hele tia. Så får se hva man ender opp med å gjøre her😅 Noen som har tips til kurrant billig løsning, el-bil bør jo ha iallefall i nærheten av 300km rekkevidde for at man skal gidde tenker jeg
laffe Skrevet Torsdag kl. 21:05 Skrevet Torsdag kl. 21:05 4 timer siden, viggo E34 skrev: Noen som har tips til kurrant billig løsning, el-bil bør jo ha iallefall i nærheten av 300km rekkevidde for at man skal gidde tenker jeg Litt spørs på budsjett og hva du egentlig trenger tips til Billig elbil som har rekkevidde på 300km eller bare generelt billig alternativ til E61?
Ampera Skrevet Torsdag kl. 21:40 Skrevet Torsdag kl. 21:40 8 minutter siden, viggo E34 skrev: Tenkte maks 100-150k Se etter Opel Ampera, går fint 400 km, de fleste fikk nytt batteri i 2022/2023, batterigaranti frem til 2030/2031 Har hatt 2 stk fra 2017 og frem til nå, har ikke vært noe tull med dem. Bra med plass, mye bil for ca. 150.000 sveigis reagerte på dette 1
viggo E34 Skrevet i går, 12:52 Forfatter Skrevet i går, 12:52 15 timer siden, Ampera skrev: Se etter Opel Ampera, går fint 400 km, de fleste fikk nytt batteri i 2022/2023, batterigaranti frem til 2030/2031 Har hatt 2 stk fra 2017 og frem til nå, har ikke vært noe tull med dem. Bra med plass, mye bil for ca. 150.000 Den så egentlig ikke dum ut, hvordan er det justere regenerering på disse? Er det enkelt og evt fjærne så den oppleves mer normal? Likte veldig godt hyundai sitt system der du kan justere på handler/padle shit😅 justeres omtrent som på en retarder på tunge kjøretøy
Ampera Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden 1 time siden, viggo E34 skrev: Den så egentlig ikke dum ut, hvordan er det justere regenerering på disse? Er det enkelt og evt fjærne så den oppleves mer normal? Likte veldig godt hyundai sitt system der du kan justere på handler/padle shit😅 justeres omtrent som på en retarder på tunge kjøretøy Det er ved girskifter, av eller på, den ruller når du går av gassen, hendel på baksiden av ratt regenerer/ bremser med.
viggo E34 Skrevet 19 timer siden Forfatter Skrevet 19 timer siden (endret) 15 timer siden, Ampera skrev: Det er ved girskifter, av eller på, den ruller når du går av gassen, hendel på baksiden av ratt regenerer/ bremser med. En løsning jeg synes er mye mer hendig ja 👌🏼 ser opel har flere greie utgaver, Corsa kan å være en mulighet. Endret 7 timer siden av viggo E34 sveigis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå