Skulebollen Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Takk for info 😊 Får ta en vurdering om jeg skal nøye meg med oljeskift eller om jeg går for flushing. Har du tenkt på og bytte olje på fordelingskassen?
viggo E34 Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden 36 minutter siden, Skulebollen skrev: Takk for info 😊 Får ta en vurdering om jeg skal nøye meg med oljeskift eller om jeg går for flushing. Har du tenkt på og bytte olje på fordelingskassen? Bytta olje på fordelingskasse og resatte adapsjoner her og på girkassa på Strandveien auto samtidig med begge diffene og stor service dagen etter jeg bytta olje på girkassa 😊 Skulebollen reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Kan jeg spørre hva strandveien tok for oljebytte på fordelingskasse? Merket du noe forskjell før og etter?
viggo E34 Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden (endret) Det husker jeg ikke pr nå, må ha kvitteringa for å se det evt. Men storservice med bytte av olje på fordelingskasse og differ med resetting av adapsjoner på fordelingskasse og girkasse ble vel totalt i underkant av 20k. Va angår før og etter, kan jeg vel ikke påstå å merke noe særlig. Fin både før og etter, ble gjort som preventivt vedlikehold da det ikke er noe plan om å bytte den ut. Endret 5 timer siden av viggo E34 Skulebollen reagerte på dette 1
viggo E34 Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Husker ikke om det ble regna 1 eller 2 timer pluss olje
viggo E34 Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden 56 minutter siden, Skulebollen skrev: Kan jeg spørre hva strandveien tok for oljebytte på fordelingskasse? Merket du noe forskjell før og etter? Husker ikke om det ble regna 1 eller 2 timer pluss olje. Og resette adapsjoner
Skulebollen Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Nei er vanskelig og finne en verdig arvtager til en g31 med 6syl. Diesel, så forstår deg godt 😊
viggo E34 Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Måtte i tilfellet vært til fordel for LCI eller 7serie😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå