e36christian Skrevet Onsdag kl. 22:04 Skrevet Onsdag kl. 22:04 Da har jeg gått til innkjøp av en e36 318i cab, stått i 8år nå. ga 20000for den, framskjerm er rustet bort men fulgte med nye. Ser bra ut under og ble rustbehandlet før den ble parkert i låven. var dette et greit kjøp mtp pris. Har sett litt rundt på lignende biler og er store forskjeller på priser. mr.pingu, fupsaker, opeth84 og 3 andre reagerte på dette 6
sveigis Skrevet Torsdag kl. 06:29 Skrevet Torsdag kl. 06:29 Gratis med e36 cab . Fine biler og som du nevner ,så er det mye forskjell ute og går på priser . Om dette var et greit kjøp gjenstår vel å se om du får start på den greit etter og ha stått i åtte år .(Vært startet i mellomtid?) En annen ting er jo hvor hardt rammet er lakken etter 8 år i låve med fugledritt osv . Det er noe som går virkelig hardt utover lakk med etsing osv . Du får oppdatere her og lage en tråd om bil og progresjon fremover for e36 biler trenger vi mer av . sondre og Ron Jeremy reagerte på dette 2
Orjan Skrevet Torsdag kl. 06:43 Skrevet Torsdag kl. 06:43 Gratulerer med sommerbil! Som sveigis sier, så må du gjerne holde oss oppdatert på prosessen videre sveigis, Ron Jeremy, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4
opeth84 Skrevet Torsdag kl. 10:36 Skrevet Torsdag kl. 10:36 Grattis med E36 cab! En bil jeg vurderte sterkt å kjøpe for en god del år tid tilbake, men ble med tanken. Ser de varierer veldig mye i pris. Den jeg såg på var fra forhandler og da går jo gjerne prisen enda mer opp. Vært kjekt om du lager en E36 cab prosjekt-tråd slik at vi får se fremgangen her Vanskelig å se hvordan stand bilen din er, da det bare er ett bilde. Håper virkelig at bilen har blitt startet litt opp de årene den har blitt stående. Noe som også kan være litt skummelt om den blir stående så lenge og spesielt i låve, kan være gnagere. De er spesielt glad i ledninger i motorrom, av en eller annen grunn. Håper det ikke har vært noe indikasjon at de har vært der eller i kupeen. e36christian reagerte på dette 1
e36christian Skrevet Torsdag kl. 11:40 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 11:40 5 timer siden, sveigis skrev: Gratis med e36 cab . Fine biler og som du nevner ,så er det mye forskjell ute og går på priser . Om dette var et greit kjøp gjenstår vel å se om du får start på den greit etter og ha stått i åtte år .(Vært startet i mellomtid?) En annen ting er jo hvor hardt rammet er lakken etter 8 år i låve med fugledritt osv . Det er noe som går virkelig hardt utover lakk med etsing osv . Du får oppdatere her og lage en tråd om bil og progresjon fremover for e36 biler trenger vi mer av . Det skal jeg gjøre!
e36christian Skrevet Torsdag kl. 11:42 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 11:42 1 time siden, opeth84 skrev: Grattis med E36 cab! En bil jeg vurderte sterkt å kjøpe for en god del år tid tilbake, men ble med tanken. Ser de varierer veldig mye i pris. Den jeg såg på var fra forhandler og da går jo gjerne prisen enda mer opp. Vært kjekt om du lager en E36 cab prosjekt-tråd slik at vi får se fremgangen her Vanskelig å se hvordan stand bilen din er, da det bare er ett bilde. Håper virkelig at bilen har blitt startet litt opp de årene den har blitt stående. Noe som også kan være litt skummelt om den blir stående så lenge og spesielt i låve, kan være gnagere. De er spesielt glad i ledninger i motorrom, av en eller annen grunn. Håper det ikke har vært noe indikasjon at de har vært der eller i kupeen. Har vært startet opp i ny og ned, motor starter og går fint. Skal begynne med den tråden når jeg får bilen hjem, Står en mustang i veien
e36christian Skrevet Torsdag kl. 12:01 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 12:01 1 time siden, opeth84 skrev: Grattis med E36 cab! En bil jeg vurderte sterkt å kjøpe for en god del år tid tilbake, men ble med tanken. Ser de varierer veldig mye i pris. Den jeg såg på var fra forhandler og da går jo gjerne prisen enda mer opp. Vært kjekt om du lager en E36 cab prosjekt-tråd slik at vi får se fremgangen her Vanskelig å se hvordan stand bilen din er, da det bare er ett bilde. Håper virkelig at bilen har blitt startet litt opp de årene den har blitt stående. Noe som også kan være litt skummelt om den blir stående så lenge og spesielt i låve, kan være gnagere. De er spesielt glad i ledninger i motorrom, av en eller annen grunn. Håper det ikke har vært noe indikasjon at de har vært der eller i kupeen. opeth84 og sveigis reagerte på dette 1 1
opeth84 Skrevet Torsdag kl. 12:55 Skrevet Torsdag kl. 12:55 1 time siden, e36christian skrev: Har vært startet opp i ny og ned, motor starter og går fint. Skal begynne med den tråden når jeg får bilen hjem, Står en mustang i veien Enda godt Gleder meg til å lese ny tråd. E36 cab er jeg veldig svak for 😍😍 Mustang i veien faktisk 😜 e36christian reagerte på dette 1
opeth84 Skrevet Torsdag kl. 12:58 Skrevet Torsdag kl. 12:58 54 minutter siden, e36christian skrev: Ai ai - nesten vondt å se på. Jaggu godt du redder denne. Får håpe lakken er noe lunde ok under all den skitten Spent på fortsettelsen og all lykke til videre med cabben e36christian reagerte på dette 1
Rune-K Skrevet Torsdag kl. 16:29 Skrevet Torsdag kl. 16:29 Jeg tror at kombinasjonen Cab og tilhengerfeste må man være være nordmann for og forstå. sveigis, ///M-ini95, Orjan og 3 andre reagerte på dette 5 1
e36christian Skrevet Torsdag kl. 18:56 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 18:56 Da var den endelig ute av låven! startet med en gang Dusy, sveigis, Ingen og 1 annen reagerte på dette 4
sveigis Skrevet i går, 04:45 Skrevet i går, 04:45 Se her ja ,dette blir spennende å se fremover . Å finne en e36 som ikke er tuklet med begynner å bli skjeldent . e36christian reagerte på dette 1
Orjan Skrevet i går, 05:56 Skrevet i går, 05:56 Så herlig! Det var jo bokstavelig talt en bra start på prosjektet! Ta gjerne en dobbelsjekk på årsmodell før du begynner å bestille deler. Jeg hadde en formening om at E36 fikk en facelift i 1996, men ser at din bil er en "pre-facelift". En av forskjellene som er lettest å se det på er nyrene. Bredere sidelister og annen type sideblink er også et kjennetegn. BMW E36 Buyers Guide - BMW Tuning sveigis og e36christian reagerte på dette 2
e36christian Skrevet i går, 09:20 Forfatter Skrevet i går, 09:20 3 timer siden, Orjan skrev: Så herlig! Det var jo bokstavelig talt en bra start på prosjektet! Ta gjerne en dobbelsjekk på årsmodell før du begynner å bestille deler. Jeg hadde en formening om at E36 fikk en facelift i 1996, men ser at din bil er en "pre-facelift". En av forskjellene som er lettest å se det på er nyrene. Bredere sidelister og annen type sideblink er også et kjennetegn. BMW E36 Buyers Guide - BMW Tuning Orjan reagerte på dette 1
e36christian Skrevet i går, 09:55 Forfatter Skrevet i går, 09:55 Driver og sjekker litt rundt. Noen som har noe inspirasjon til felger for denne? Bare ser litt rundt mens jeg venter på deler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå