Ron Jeremy Skrevet Fredag kl. 20:36 Skrevet Fredag kl. 20:36 Ser særdeles ryddig ut dette her. Tørr jeg spørre hvor mye ca man må ut med for en slik bil i denne tilstanden? Bør bli en bra investering! lykke til👍🏻 Jackyboii reagerte på dette 1
Rune-K Skrevet Fredag kl. 21:33 Skrevet Fredag kl. 21:33 Dette virker ut ifra bildene til og være en veldig ryddig E36. Skal du kjøre hjem på de hjulene der så ville jeg tatt det veldig pent. Jeg kan ta feil men det ligner på vinterdekk og de er IKKE egnet for sommerkjøring. Jackyboii reagerte på dette 1
Jackyboii Skrevet Fredag kl. 21:42 Forfatter Skrevet Fredag kl. 21:42 1 time siden, Ron Jeremy skrev: Ser særdeles ryddig ut dette her. Tørr jeg spørre hvor mye ca man må ut med for en slik bil i denne tilstanden? Bør bli en bra investering! lykke til👍🏻 Ender på rundt 130k tenker jeg, sett at jeg ikke får noe trøbbel eller utgifter på veien hjem 🤞🏻
Jackyboii Skrevet Fredag kl. 21:45 Forfatter Skrevet Fredag kl. 21:45 9 minutter siden, Rune-K skrev: Dette virker ut ifra bildene til og være en veldig ryddig E36. Skal du kjøre hjem på de hjulene der så ville jeg tatt det veldig pent. Jeg kan ta feil men det ligner på vinterdekk og de er IKKE egnet for sommerkjøring. Fint å høre 🙏🏻 Stemmer, det står vinterdekk på, aner ikke hvorfor for den ser ikke vinterkjørt ut akkurat, jeg mistenker at forhandleren har lagt på noe de har liggende og at sommerdekkene var utslitt når de fikk den inn. Skal spørre dem hvorfor. Det blir veldig rolig og pen kjøring hjem 👍🏻
Rune-K Skrevet Fredag kl. 21:51 Skrevet Fredag kl. 21:51 2 minutter siden, Jackyboii skrev: Fint å høre 🙏🏻 Stemmer, det står vinterdekk på, aner ikke hvorfor for den ser ikke vinterkjørt ut akkurat, jeg mistenker at forhandleren har lagt på noe de har liggende og at sommerdekkene var utslitt når de fikk den inn. Skal spørre dem hvorfor. Det blir veldig rolig og pen kjøring hjem 👍🏻 I værste fall er dette de originale vinterdekkene til bilen. Da ville jeg hørt med forhandleren om og få på noen andre dekk. Du trenger ikke å forlange nye dekk men halvslitte, brukte sommerdekk er bedre en vinterdekk nå. Jackyboii reagerte på dette 1
E.C. Skrevet Fredag kl. 21:51 Skrevet Fredag kl. 21:51 Hakka R2 foran og noe SnowMaster bak, så det er nok lurt å ta det rolig. Over 10 år gamle piggfrie vinterdekk på en varm sommerdag kan ha spennende bremselengder. Det er også noen veldig sære hjulbolter der med internt drev som ligner XZN eller låsebolt, som er sært å ha på 5 av 5 bolter. Jeg hadde spurt hva det er for noe, for sånt har i alle fall ikke jeg hjemme. Mulig de som selger har adapter/pipe. Rune-K, Jackyboii og fupsaker reagerte på dette 3
Ron Jeremy Skrevet i går, 05:59 Skrevet i går, 05:59 8 timer siden, E.C. skrev: Hakka R2 foran og noe SnowMaster bak, så det er nok lurt å ta det rolig. Over 10 år gamle piggfrie vinterdekk på en varm sommerdag kan ha spennende bremselengder. Det er også noen veldig sære hjulbolter der med internt drev som ligner XZN eller låsebolt, som er sært å ha på 5 av 5 bolter. Jeg hadde spurt hva det er for noe, for sånt har i alle fall ikke jeg hjemme. Mulig de som selger har adapter/pipe. Var vanlig på 90 tallet dette, siden felger var dyre og stadig ble rappet, gikk man over til disse unike boltene hvor man måtte ha unike adapter. Men de ble etter hvert slitt og man fikk (hvertfall ikke jeg) noe optimalt grep, som gjorde de runde og dertil vanskelig å få av. Jackyboii reagerte på dette 1
Lars89 Skrevet i går, 07:36 Skrevet i går, 07:36 Ser ut som helt standard innvendig bolt. Vanlig på felger med lite bolthull. Jeg ville insistert på å få på sommerhjul/dekk. Jeg kjører ofte biler med vinterdekk på sommerføre pga jobb og det fungerer bare ikke.
Jackyboii Skrevet i går, 09:25 Forfatter Skrevet i går, 09:25 1 time siden, Lars89 skrev: Ser ut som helt standard innvendig bolt. Vanlig på felger med lite bolthull. Jeg ville insistert på å få på sommerhjul/dekk. Jeg kjører ofte biler med vinterdekk på sommerføre pga jobb og det fungerer bare ikke. Har prøvd men der ga de ikke etter, merkelig nok. Bilen er riktig nok satt ned med 20k fra første gang den ble avertert i april, så de gir ikke etter. Jeg må nok bare kjøre veldig pent hjem, også få lagt om dekk, eventuelt oppgradere dekk og felg med en gang. Har det noe å si på registreringen hos vegvesenet om det står piggfritt på?
E.C. Skrevet i går, 09:47 Skrevet i går, 09:47 Nei, det er ikke ulovlig å kjøre piggfritt 365 dager i året, bare ikke helt anbefalt på sommeren. Jackyboii reagerte på dette 1
*MrB* Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Om bilen er så bra som man får inntrykk av her, så hadde jeg ikke hengt meg opp i hjulene. Det koster ikke allverden med et fint 17’’ sett, som er stort nok på disse. Men ja: kjør forsiktig hjem. Gammelt piggfritt på sommerføre er en dårlig kombo. ///M-ini95 og Ron Jeremy reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå