EspenM3css Skrevet September 6 Skrevet September 6 Gratulerer! 🤩 Regnet med det var denne Lars S reagerte på dette 1
Lars S Skrevet September 6 Forfatter Skrevet September 6 Jada ble en kjøretur fra Haugesund i går🙂 fikk satt på Carbon skvettlapp foran nå. Så blør jeg nok på 21/20 performance hjul også🙂 huff koster å være kar… mslello, Ampera, EspenM3css og 6 andre reagerte på dette 9
Orjan Skrevet September 6 Skrevet September 6 Herlig vogn med nydelig farge! Hvilke felger går du for?
Lars S Skrevet September 6 Forfatter Skrevet September 6 1 time siden, Orjan skrev: Herlig vogn med nydelig farge! Hvilke felger går du for? Blir de her. Tror de blir fine i sollyset da Dravit har gull i metalikken. De svarte felgene som står på blir vinterfelger. Får prøve å selge de Michelin sommerdekkene som står på, mye dekk igjen. sveigis, laffe, KKME30 og 7 andre reagerte på dette 9 1
Snagg30 Skrevet September 6 Skrevet September 6 (endret) 1 time siden, Lars S skrev: Blir de her. Tror de blir fine i sollyset da Dravit har gull i metalikken. De svarte felgene som står på blir vinterfelger. Får prøve å selge de Michelin sommerdekkene som står på, mye dekk igjen. Perfekt til Dravit grå bil! dette blir grise lekkert, gleder meg til å se den dure på rudskogen neste år. Gratulerer med meget tøff bil en kompis har kjøpt samme bil med spacere montert slik hjulene sitter flush, skikkelig bøs utseende. Endret September 6 av Snagg30 mslello, Marius2002, Orjan og 3 andre reagerte på dette 5 1
Orjan Skrevet September 6 Skrevet September 6 Herreminhatt det blir lekkert! Godt valg! Dusy, FransEirik, laffe og 1 annen reagerte på dette 3 1
Lars S Skrevet September 6 Forfatter Skrevet September 6 1 time siden, Snagg30 skrev: Perfekt til Dravit grå bil! dette blir grise lekkert, gleder meg til å se den dure på rudskogen neste år. Gratulerer med meget tøff bil en kompis har kjøpt samme bil med spacere montert slik hjulene sitter flush, skikkelig bøs utseende. Ser bra ut den bak også, men kan vel hende han sliter med å holde den bak tenker jeg😉🏎️ Snagg30 reagerte på dette 1
Lars S Skrevet September 6 Forfatter Skrevet September 6 58 minutter siden, Orjan skrev: Herreminhatt det blir lekkert! Godt valg! Morsomt du fant bilde med riktig farge👍🏻🙂 må bare få på disse hjula🙂 Orjan reagerte på dette 1
Lars S Skrevet September 18 Forfatter Skrevet September 18 Da var performance felgene på plass, men bakdekkene lar vente på seg, har bestilt Michelin PS 4S i 295/25-21 med *. Foran er det 285/30-20 også 4S med *. De originale sorte felgene har blitt vinterfelg, med Michelin Alpine 275/35-19 og 285/30-20 også med *. Er spent på hvordan disse dekkene fungerer på glatta, men har skodd 1 serien med pigg, så den blir nok brukt mest i vinter. KireS, Dusy, Marius2002 og 8 andre reagerte på dette 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå