Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• E39_Cato changed the title to Cato`s E65 730D. Mafia tema
  • 2 weeks later...
Skrevet

Må helt ærlig krype til korset og si at det ble ikke noe skruing imorgen 😂 

lageret er fullt av bil, og det passer dårlig å måtte ha tre biler stående ute for at jeg skal få skrudd litt gammel bmw. Så får ta det når det er litt mindre bil der 😂 

I mellomtiden har sjuer fungert som kassebil, og en god bruksbil. Håper at butikken på sikt vil gå greit så man kan ha en dedikert bil til alt som omhandler bil og deler. Inntil videre får man klare seg med det man har tilgjengelig :) 

satt på 20" som stod på når jeg kjøpte E65 da Vossen hjula havnet på F11n firma skal selge. 

I dag er planen å få slipt ferdig frontleppe, og kanskje montert den permanent i fanger før man begynner å planlegge når det skal lakkes og hva som skal lakkes. 

i utgangspunktet er jeg litt interessert i å ta front fanger, panser, forskjermer, førerdør og bakluke. Men kan fort være det drar med seg litt mer når man først står der.. 

veldig lyst å få felt inn åpning til eksos i bakfanger også, samt to blanke halvstore rør ut, men vi får se. Litt mye baller i luften om dagen, og det er jo sikkert sunt og ta litt og litt. Selv om det er vanskelig for meg 😂 

nå begynner den bt radio adapter saken virkelig å gå meg på nervene også, så prøver parallelt med alt annet som koster penger å samle kroner til cp740. Tar gjerne en veiledning på installasjon her om noen har laget en slik tråd tidligere. 

ellers håper jeg folket har en fin fredag og får en bra helg! 

IMG_1513.thumb.jpeg.ee8347b8171903f6f838e9880a4aebe7.jpegIMG_1549.thumb.jpeg.7b6bb458d59391644547ee29b95594f1.jpegIMG_1556.thumb.jpeg.e3121198a6971d6563e1ececcb66c3dd.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...