-
Innholdsteller
10047 -
Ble med
-
Dager vunnet
110
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av StigJ
-
FY! den Alpinaen var griselekker! Utrolig kledelig fargekombo. Denne begynner virkelig å nærme seg som favoritt-7er i mine øyne. Litt igjen før den er på høyde med F01 dog.
-
Mener jeg dumpet borti en 2serie coupe uten skjerm på mobile.de her i høst. Edit:
-
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i StigJ sin sveigis i BMW-prosjekter
Pent arbeid @sveigis Kjekt å få løftet utseendet et par hakk. Kult med retrohøyttalerne i hattehylla. Funker de ikke så hadde jeg prøvd å beholde selve kassene eller hva man skal kalle d,e og byttet ut innmaten. For dette er noe som må få lov til å sitte ja -
Du styrer på ja Ble bra med spoileren. Hvordan var passformen på brilleholderen? Jeg har ca samme og den er ikke akkurat snug fit. Og har jeg en morgen med grettent hår så toucher jeg borti når jeg går ut og inn av bilen.
-
Velkommen tilbake @Kvasi Kjekt at det dukker opp gamle navn igjen. Viser bare at Bimmers er her for å bli Kjekk bil du har fått tak på. Kjenner faktisk selv suget etter en pen E46 med riktig antall sylindre
-
Sparer ca. 10 kg pr. sete i vekt. Pluss det tar jo evigheter å justere
-
Ikke finn, men den tyske avdelingen Denne var for god til å ikke dele. I mine øyne nær komplett perfekt M3! Skulle hatt 19" orignalhjul og manuelt justerbare seter. Da ha hadde den vært komplett da https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=264939656&categories=SportsCar&colors=YELLOW&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=45&maxFirstRegistrationDate=2006&maxMileage=90000&minFirstRegistrationDate=2001&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&transmissions=MANUAL_GEAR&action=eyeCatcher&searchId=3dfd1671-cf4e-55e5-9e22-c8ce1362e14b&fbclid=IwAR29wlYygTfsG6iCznTd6vjITZ2cJQPAwJlsZAm_JjmTuV1sLR3cXVCkhO8
-
Smurfeblå er kult! Spennende å følge med på utviklingen her.
-
Å du hendelse...
-
Calypsorot får min stemme. Virker som det er et fint pop i den lakken.
-
Pen den E46en din. Kjenner jeg enda har et sweetspot for E46, og kunne gjerne byttet F30en tilbake til en sedan med stor bensin-6er og manuell kasse
-
https://www.specsavers.no/bestill-en-synstest
-
Så greit ut det. Veldig likt utstyrt som min F30 pluss denne har panorama. Ca likt priset i forhold til det jeg gav også med samme km og alder.
-
Da har du aldri hørt en symaskin!
-
Så bilder fra Autoxo On ice hvor denne var avbildet. .
