Gå til innhold

Kjennern

Moderatorer
  • Innholdsteller

    4879
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    12

Alt skrevet av Kjennern

  1. Jeg burde kanskje vite bedre . Er det noen som har hørt noe på B&W anlegget i 5 serien ?
  2. Enig med deg der, 6 grand coupe er et smykke 6GT gir mye bagasjeplass noe 6GC ikke akkurat har (mer en 5 serie touring etter det jeg har lest). Det er også et godt argument for å se på den fremfor G31.
  3. G30/G31 er fine biler, men ikke noe som sier MÅ HA følelsen hos meg enda. Har ikke prøvd den enda, men tror ikke jeg må ha den selv om jeg får prøvd en. Er fortsatt fornøyd med den jeg har nå, savner kanskje et par ting på den men det går fint uten også. Det som derimot frister mer og mer er 6 Serie GT Perfekte kompromiss mellom 5 og 7 serie.
  4. Tror ikke jeg har sett noen trekant på min, skal sjekke Nå mista jeg RTTI, online og concierge service. Var det noe jeg skulle teste med iDrive? Husker det var et eller annet men ikke hvem eller hva 😬. Tenkte å fornye disse tjenestene snart.
  5. Du, dette med night vision i head-up, er det kun for 7 serien? Kan ikke si jeg har opplevd dette på min..
  6. Jeg ville vurdert bensin. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=103883926 facelift er ikke så nøye. Spar noen kroner på innkjøp, sett av noen kroner til en oppgradering av iDrive senere..
  7. Trykket på TuneIn via appen nå og da kom jeg til AppStore men jeg har CD tjenester en måned til. Kan teste litt før jeg betaler for CD tjenester igjen.
  8. 6 serie med diesel?
  9. Betaler ikke noe for TuneIn enda jeg. Er det slik at den kun virker om jeg har betalt for tjeneste i ConnectedDrive?
  10. Webradio i gamle app var nok enklere å bruke i iDrive. Har brukt TuneIn en del til heos oppsett hjemme og er Happy med den som app.
  11. Ja, du kan sjekke på web portalen hvilke tjenester du har. Det jeg har sett er at de på en del biler følger med 3 års avtale. Etter det er det som du sier, 200 euro i året for å bruke tjenestene. At det står på tysk var ikke et stort problem for meg da jeg hadde det slik.
  12. Du burde oppgradere softwaren også.
  13. Finn en øde vei ( Snuten er litt hissig på burning) Sett den i D og hold brems og gass inne .
  14. SS? Hadde sånn som leiebil engang i SF. Ganske morsom
  15. Spotta en passe lav E38 750 i dag i Sverige
  16. Sitter med samme opplevelse som deg egentlig. Men jeg jeg har ikke lyst til å sette inn noe oppgradert hifi i bilen. Liker å ha det originalt i bilen siden alt er blitt så integrert. Er vel ingen tvil om at man kan få det mye bedre om man bygger selv eller setter det bort til bil stereo firma. Men alt i alt er HK anlegget greit nok, mye bedre en hifi stereoen. Har HK i F11n, i 640'n jeg hadde før var det B&O som er mye bedre. Har vurdert å oppgradere til B&O i bilen jeg har nå. Det ser mye bedre ut med B&O også. Men prisen på deler er ganske drøy..
  17. Her i Sopot vasker bilen seg selv om dagen 3 dager med regn 24/7 😝
  18. Klar for avreise til Sopot fra Miechow i Polen. Ca 55 mil to go 👍.
  19. B&O oppgraderinger er jeg spent på. Må si det frister på min også. Savner B&O fra 6ern Mulig jeg må prate med deg når du er ferdig for noen tips 👍
  20. Forstår godt behovet for NV, eneste jeg ikke liker så godt med det på F11 er at man må se på iDrive skjermen når NV er aktivert. Fungerer dårlig å kjøre bil fort og samtidig se vekk fra veien. Det er min erfaring.
  21. Bra valg av utstyr Hadde nok droppet night vision, har det på min nå og er ikke mye brukt. Har du vurdert kjøling i seter?
  22. Takk for svar Jeg skal nok ikke gi meg på dette. Mener også at en ladestasjon ikke er en stikkontakt. Jeg som kunde skal jo strengt tatt ikke lide for at et firma gjør feil i markedsføringen av et produkt de selger. Og når ladestasjonen hadde en pris på 27.000,- så forventer man noe annet en stikkontakt.
×
×
  • Opprett ny...