Gå til innhold

Fors

Medlem
  • Innholdsteller

    115
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Mo i Rana
  • Kjøretøy
    BMW E39 530d 193hk

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Ser denne ennå ligger ute, 499k med 39.044 km på telleren. Pussig nok så sier svv at den sist ble eu ok med 140.654km finn annonsen ble sist oppdatert i 2015? noen som har glemt å avslutte annonsen sin😂?
  2. Trist men skjønner deg godt, har selv lagt min ut for salg. Lykke til med salget
  3. Liten økt i garasjen i dag, har bestilt deler fra diverse firma så det kommer i rykk å napp i posten. Bytte av pakninger på innsuget, tok tydeligvis ikke etter bildet men dere skjønner greia. Litt rengjøring, gikk selvfølgelig tom for bremserens men ble litt bedre. Ny kjøle slange da den forrige var limt sammen. Passet fint å blende egr da jeg alikavell var halvveis tom for kjøleveske Å bytte av veivhusfilter 30k km siden sist. Til helgen så har vell luft/diesel/olje filter ankommet så da blir det en service. Har ikke gått 10k km ennå men bytter 1år/10k km, billig forsikring.
  4. Hadde hjul på min som ikke var godkjent i vognkortet men var innenfor 5% Høyden innenfor minimum kravet, gikk igjennom uten problem. Ha med papirene til senkesettet samt fersk 4hjuls kontroll så burde det gå fint.
  5. Sommerfelgene montert samt shaina bilen utvendig, holdt i 5 min da dem spyler veien med noe støv bindene salt lake.
  6. Tenker litt høyt, fantaserer ofte om eldre turbo bil prosjekt som e34 o.l. Har lest på mange tråder at 1988 er den gyldne alder mtp kat krav osv. Da tenker jeg at skal man ha en turbo på en motor som ikke har det fra fabrikk (M50) som gjerne er et fint utgangspunkt, så må du ha avgasstest osv som kan koste skjorta.. Hvordan er det da med å putte oppi en motor som kommer med turbo fra fabrikk å har avgass osv på papiret? Da tenker jeg feks N54/N55 eller nyere, disse burde jo i mitt hode ha lik/lavere utslipp enn en M50 da kravene bare blir strengere?
  7. Har kjørt alt fra 16 til 19 på min, å kjører idag 17 vinter & 19 sommer. 19 245/35-19 18 235/40-18 17 235/45-17 16 205/55-16 19/17 på siste bildet Bilen er senket på alle bildene, 18/16 på senkefjerer å resten på Kw v1. Style 66 17" er helt klart noe jeg kunne ha tenkt meg å ha som vinterfelger, men selv er jeg i 18/19" målgruppen på sommeren. Prøv å lagre flere søk f.eks 5x120, facebook marketplace kan man også være heldig.
  8. Tok en diagnose test her om dagen da feikode 0235 dukket opp Slik jeg forstår det er det MAP sensoren, skulle ta en ny diagnose idag da var den vekk. Er dette et tegn på at den er på tur å bli dårlig? Kan jeg rengjøre den med Bremserens o.l. eller må ny bestilles? Swirl flaps og egr er blendet men ikke kodet vekk så de er bare å se bortifra.
  9. Tok en ny retur test idag da dysene har blitt byttet litt om på å tidligere resultat ikke stemmer helt. 2 minutter på varm motor. Dyse 1,6 har ca 40ml å 2-5 har ca 30ml 2 minutter på kald motor. MERK dyse nr3 leverte like mye som nr 2,4,5. bare jeg som klarte å snuble å velte koppen.. Dyse 1,6 har ca 20ml å 2-5 har ca 15ml
  10. Den så jo veldig pen ut, er den forsterka eller er det en vanlig brukt kasse? ser du har traversforinger dær, bytta mine nylig. Dem var.. mildt sagt oppbrukt.
  11. Var så heldig å fikk en gave i døra oppdaga jeg på tur ut av rema idag.. hjelper på motivasjon. @Ingvaldsen Blir ikke noe sommer dekk hær heller de neste mnd tipper jeg.. har kjørt mere honda (snøfres) en bmw i det siste
  12. Ny er på tur ja, det var ingen som kunne levere en raskt nok så da ble det improvisering. Hehe ja har lest om det dær, tror neppe jeg tørr en så lang tur med min før rubbel og bit er bytta. 20år gammel plastikk begynner å bli porøs har jeg funnet ut.
  13. ny dag nye utfordringer skulle bare skru sammen etter igår men oppdagen en pøl med vann under bilen, var lite kjøleveske så etterfylte jeg men fant ut at det var lekasje mellom paststussen å koblingen på slangen. filtered-C9330731-3982-4103-B892-70534A2B6CC3.mp4 Byttet en o-ring så ble det heldigvis tett men jeg klarte å knekke koblingen på returslangen. Etter litt mikkmakk så fikk jeg laget en provisorisk løsning. skal få lov å herde skikkelig før jeg kobler den på igjen.
×
×
  • Opprett ny...