Gå til innhold

Otis

Medlem
  • Innholdsteller

    20084
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    12

Alt skrevet av Otis

  1. Otis

    Service F11

    Det kan ha mye å si, men samtidig så kan det være den skal på bremsevæske service nå, men du må se selv i idrive.
  2. Otis

    Service F11

    Se selv ang SI på bmw sin hjemmeside. Du kan finne ut alt der.
  3. Diagnose. Uten det er det som å navigere etter stjerner på ei overskyet natt.
  4. Det der må da funke veldig fint!
  5. Otis

    BMW dieselmotorer

    Jeg kan ikke noe om dette, men var det ikke veldig lavt railtrykk på feil nr 2?
  6. Hehe, awt. Joda, du har helt rett. Jeg bare la meg på ts sine akronymer.
  7. Jeg vil nå påstå at man kjøper den nyeste bilen og i dette tilfellet blir det DAT. Men når det er sagt så blir det påstått at tds også er en flott motor som er holdbar.
  8. Ja. Se etter slakke å. På e61/e60 klarte jeg å vri styreaksel for hånden fra motorrommet.
  9. Har e36 coupefilter? Isåfall, skift det.
  10. Som oftest klarer nå jeg meg med et flattjern å litt forsiktighet. Men kanskje du kan like tynne dekkspaker til tråsykkel?
  11. Det er nok bremsepedal og ikke clutch pedal. Men det er mulig å legge seg ned på gulvet inn under pedalene på rygg, kjenne med fingrene på pedal mens du trykker for å kjenne etter vibrasjon når lyden kommer. Eller kanskje du kan forsøke med 5-56 på innfestningen?
  12. Du kan kanskje klare å kjenne etter slakke i det nedre leddet på styreaksel? Antar du klarer å nå det fra motorrommet på øversiden.
  13. Uten at jeg har en e9x med klimakomfort rute på, så vildet overraske meg om det ikke var et felt i området rundt regnsensor/ på øversiden av bakspeil. Slik er det på e39 og e6x
  14. Ja, nei, jeg vet ikke. Men tror ikke du merker det på vanlig kjøring. Mulig de som kjører på bane merker det.
  15. Siden du ikke har EGR termostat, så må det jo være defekt termostat, den nye altså.
  16. Er noen merkbar forskjell da fra 40 til 35, når du beholder samme tomme størrelse?
  17. Voi voi. Jaja, men det er nå i orden da!
  18. Synes det var dyrt jeg!
  19. Om samme kabel gir dårlig lyd mot en enhet, men bra mot en annen. Da er det ikke kabelen som er problemet.
  20. Skal jo ikke gå an det. Rett kvalitet på telefonene i forhold til pc?
  21. Samsung telefoner ja. Jeg har nå iphone og den har topp lyd.
  22. Det ble sagt at aux igjennom micro usb kontakten er bra. Mens igjennom jack blir det dårlig.
  23. Diagnose forteller deg hvilken bank det er.
  24. Otis

    BMW dieselmotorer

    Såvidt jeg vet brukes det kun på motorer med høy trimmingsgrad for å senke temp på innsugsluft å dermed lavere temp, som igjen muliggjør enda høyere trimmingsgrad. Eller noe i den duren??
  25. http://m.klikk.no/motor/bil/dekkogutstyr/article909284.ece Så da er det klart, at vi som har bruktbiler IKKE trenger å ettermontere!
×
×
  • Opprett ny...